94 018 lukukertaa ·
46 vastausta
94k lukukertaa
46 vastausta
Leveä pöytä ilman jalkoja (rakennusehdotus)
Eikö voisi korvata konsollerna teräspalkilla, esimerkiksi I-palkilla, joka kulkee koko kirjoituspöydän pituudelta noin 20 cm ulkoreunasta. Silloin voisi helposti asettaa aikuisen pöydälle, kunhan kiinnitykset ovat vakaita. Palkki ei myöskään pitäisi näkyä, koska se on hieman sisemmällä.
Ostin tänään M6 90mm Hornbachilta, se oli pisin mitä heillä oli. Eli 4.5mm menee seinään. Uskotko, että se pitää?ullberg sanoi:Ehdottomasti, 6:an 6e:ssa tarkoittaa 6mm, joten mikä tahansa M6-pultti käy hyvin (ja analyysi on oikein, mukana tulevat ruuvit on enemmänkin tarkoitettu kiinnittämään konsoli kuin menemään läpi tukirakenteen).
Tärkeä asia on valita oikea 6E & 6D:n välillä (yksi tai kaksinkertainen kipsilevy), tiedätkö, että sinulla on yksinkertainen? Muuten suositus (anteeksi, että kerron tämän jälkikäteen) on ensin porata ja sitten ostaa...
/U
ullberg
Työkaluhullu
· Stockholm
· 3 996 viestiä
ullberg
Työkaluhullu
- Stockholm
- 3 996 viestiä
Tarkoitat varmaan 45 mm, joka ulottuu seinään?ds99jove sanoi:
Tärkeää on, että ne ulottuvat kierteiden loppuun saakka, kun metalliankkuri on avattuna, ja mielestäni 45 mm pitäisi riittää, mutta en ole varma. Ostitko myös asennustyökalun?
/U
ullberg
Työkaluhullu
· Stockholm
· 3 996 viestiä
ullberg
Työkaluhullu
- Stockholm
- 3 996 viestiä
Joo, miksi ei, olen huono teräksessä, mikä koko voisi olla järkevä, jotta ei tule merkittävää taipumista keskelle?pelpet sanoi:
/U
Hehe, kyllä 45 mm tuntuu ehkä järkevämmältäullberg sanoi:
ullberg
Työkaluhullu
· Stockholm
· 3 996 viestiä
ullberg
Työkaluhullu
- Stockholm
- 3 996 viestiä
Jos haluaa tietää varmasti etukäteen ja voi kuvitella uhraavansa yhden expanderin, voi sen vain laajentaa "ilmassa", mutta ehkä täytyy itse seurata, milloin on noin 13 mm kauluksen ja siipien välillä. Sitten voikin vain mitata kauluksesta takareunaan kierre...ds99jove sanoi:
(ja jos se ei toimisikaan, voi vain mennä ostamaan gängstång, jotta saa tehtyä riittävän pitkät ruuvit)
/U
Olen edennyt matkalla jonkin verran ja olen saanut laidan ylös. Valitettavasti siitä ei tullut millimetrin verran täydellinen, ja minun täytyy laittaa jonkinlaisia välipaloja molempiin kulmiin, jotta levy saisi optimaalista tukea. Onko ehdotuksia materiaaliksi, jota on helppo käsitellä? Voiko saumata?

Tältä lopputulos näyttää. Jäljellä on joitakin muutoksia, joita aion tehdä hieman fiksumman kaapelinhallinnan vuoksi.

Tältä lopputulos näyttää. Jäljellä on joitakin muutoksia, joita aion tehdä hieman fiksumman kaapelinhallinnan vuoksi.

Viimeksi muokattu:
ullberg
Työkaluhullu
· Stockholm
· 3 996 viestiä
ullberg
Työkaluhullu
- Stockholm
- 3 996 viestiä
Se näyttää hyvältä, oliko jokin erityinen syy, miksi et valinnut tasaista etäisyyttä konsolien välillä? Onko se ajateltu jokaisen työpaikan eteen?
Katkenneet mittatikut ovat aika hyvä etäisyysmateriaali, saumaan en oikein usko, haluat varmaan jotain jäykkää.
/U
Katkenneet mittatikut ovat aika hyvä etäisyysmateriaali, saumaan en oikein usko, haluat varmaan jotain jäykkää.
/U
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 viestiä
Biltemas Sytytysapu käytän välikappaleena. (Saatavilla pienemmässä säkissä, kuten pienet maalinsekoitustikut)
Suosittelen myös näitä sytyketikkuja. Ne ovat myös huomattavasti edullisempia välikkeinä kuin mittanauhat, ellei sinulla ole pieniä lapsia, koska silloin sinulla on hyvä saatavuus rikkinäisille mittanauhoille13th Marine sanoi:
Minulla on aika paljon elektroniikkaa kahden tietokoneen, keskellä olevan TV:n ja vahvistimen ym. kanssa. Joten olen sijoittanut kunnolliseen virtapaneeliin, jossa on 10 pistorasiaa ja ylijännitesuoja, joka pitää kiinnittää keskellä olevaan säännönkohtaan. Siksi pidempi etäisyys keskellä, jotta virtapaneelille olisi tilaa. Ajattelin myös rakentaa pienen kaapelikanavan, palaan asiaan sen kuvien kanssaullberg sanoi: