Eikö voisi korvata konsollerna teräspalkilla, esimerkiksi I-palkilla, joka kulkee koko kirjoituspöydän pituudelta noin 20 cm ulkoreunasta. Silloin voisi helposti asettaa aikuisen pöydälle, kunhan kiinnitykset ovat vakaita. Palkki ei myöskään pitäisi näkyä, koska se on hieman sisemmällä.

ullberg sanoi:
Ehdottomasti, 6:an 6e:ssa tarkoittaa 6mm, joten mikä tahansa M6-pultti käy hyvin (ja analyysi on oikein, mukana tulevat ruuvit on enemmänkin tarkoitettu kiinnittämään konsoli kuin menemään läpi tukirakenteen).

Tärkeä asia on valita oikea 6E & 6D:n välillä (yksi tai kaksinkertainen kipsilevy), tiedätkö, että sinulla on yksinkertainen? Muuten suositus (anteeksi, että kerron tämän jälkikäteen) on ensin porata ja sitten ostaa...

/U
Ostin tänään M6 90mm Hornbachilta, se oli pisin mitä heillä oli. Eli 4.5mm menee seinään. Uskotko, että se pitää?

ullberg
ds99jove sanoi:
Ostin tänään M6 90mm hornbachista, se oli pisin mitä heillä oli. Eli 4,5mm joka menee seinään. Luuletko että se tulee kestämään?
Tarkoitat varmaan 45 mm, joka ulottuu seinään? ;)

Tärkeää on, että ne ulottuvat kierteiden loppuun saakka, kun metalliankkuri on avattuna, ja mielestäni 45 mm pitäisi riittää, mutta en ole varma. Ostitko myös asennustyökalun?

/U

ullberg
pelpet sanoi:
Pitäisikö konsolit voida korvata teräspalkilla, esimerkiksi I-palkilla, joka kulkee koko pöydän pituudelta noin 20 cm reunasta. Silloin pöydälle pitäisi pystyä helposti asettamaan aikuinen, kunhan kiinnitykset ovat vakaat. Palkki ei myöskään pitäisi näkyä, koska se sijaitsee hieman sisempänä.
Joo, miksi ei, olen huono teräksessä, mikä koko voisi olla järkevä, jotta ei tule merkittävää taipumista keskelle?

/U

ullberg sanoi:
45 mm joka ulottuu seinään, tarkoitat kai? ;)

On tärkeää, että ne ulottuvat kierteiden päähän, kun metalliankkuri on laajennettuna, ja mielestäni 45 mm pitäisi riittää, mutta en tiedä varmasti. Ostitko kiinnitystyökalun myös?

/U
Hehe, kyllä 45 mm tuntuu ehkä järkevämmältä ;) Joo, kiinnitystyökalu minulla on jo ennestään!

ullberg
ds99jove sanoi:
Japp monteringsverktyg har jag sedan innan!
Jos haluaa tietää varmasti etukäteen ja voi kuvitella uhraavansa yhden expanderin, voi sen vain laajentaa "ilmassa", mutta ehkä täytyy itse seurata, milloin on noin 13 mm kauluksen ja siipien välillä. Sitten voikin vain mitata kauluksesta takareunaan kierre...

(ja jos se ei toimisikaan, voi vain mennä ostamaan gängstång, jotta saa tehtyä riittävän pitkät ruuvit)

/U

50 mm neliöputki, jonka ainevahvuus on 5 mm, kestää ilman pienintäkään ongelmaa. Se on vahvempi kuin monien perävaunujen vetotanko....

Olen edennyt matkalla jonkin verran ja olen saanut laidan ylös. Valitettavasti siitä ei tullut millimetrin verran täydellinen, ja minun täytyy laittaa jonkinlaisia välipaloja molempiin kulmiin, jotta levy saisi optimaalista tukea. Onko ehdotuksia materiaaliksi, jota on helppo käsitellä? Voiko saumata?

vNMDMhIl.jpg

Tältä lopputulos näyttää. Jäljellä on joitakin muutoksia, joita aion tehdä hieman fiksumman kaapelinhallinnan vuoksi.

iwJBXrLl.jpg

Viimeksi muokattu:
ullberg
Se näyttää hyvältä, oliko jokin erityinen syy, miksi et valinnut tasaista etäisyyttä konsolien välillä? Onko se ajateltu jokaisen työpaikan eteen?

Katkenneet mittatikut ovat aika hyvä etäisyysmateriaali, saumaan en oikein usko, haluat varmaan jotain jäykkää.

/U

Biltemas Sytytysapu käytän välikappaleena. (Saatavilla pienemmässä säkissä, kuten pienet maalinsekoitustikut)

13th Marine sanoi:
Käytän Bilteman Sytykkeitä välikkeinä. (Saatavilla pienempänä säkkinä, tyyliin pienet maalinsekoitustikut)
Suosittelen myös näitä sytyketikkuja. Ne ovat myös huomattavasti edullisempia välikkeinä kuin mittanauhat, ellei sinulla ole pieniä lapsia, koska silloin sinulla on hyvä saatavuus rikkinäisille mittanauhoille :D

ullberg sanoi:
Se näyttää hyvältä, oliko sinulla jokin erityinen syy, miksi et valinnut tasaista etäisyyttä konsolien välillä? Onko jokaisen aiotun työpaikan edessä?

Katkaistut mittasauvat ovat melko hyvä etäisyysmateriaali, sauma ei oikein kuulosta hyvältä, haluat varmaan jotain jämäkkää.

/U
Minulla on aika paljon elektroniikkaa kahden tietokoneen, keskellä olevan TV:n ja vahvistimen ym. kanssa. Joten olen sijoittanut kunnolliseen virtapaneeliin, jossa on 10 pistorasiaa ja ylijännitesuoja, joka pitää kiinnittää keskellä olevaan säännönkohtaan. Siksi pidempi etäisyys keskellä, jotta virtapaneelille olisi tilaa. Ajattelin myös rakentaa pienen kaapelikanavan, palaan asiaan sen kuvien kanssa :)

Tarkistan Bilteman braständare ja katson, toimiiko se! Minulla on myös masonitskiva kotona, jota voisin käyttää distansereihin. Kiitos :)

Juuri niin!
Sitten sinulla on puolen elämän varasto sekoittimia maalausprojektille ;)
Kulutin tuskin puolta pussia koko talolle :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.