Hei. Onko jollakulla kokemusta siperialaisen lehtikuusen käytöstä eristämättömässä ulkohuoneessa? Talvella ja kesällä on suuria lämpötilaeroja, noin 0 asteesta 45-50 asteeseen, ja joskus voimakasta auringonvaloa. Ajattelin myös asentaa sen piilokiinnityksellä. Lautojen pituus on noin 360 cm. Ristikon etäisyys on 600 cc.