6 286 lukukertaa ·
4 vastausta
6k lukukertaa
4 vastausta
Lecaharkko noin 4-5 cm korkea, onko sellaisia?
Hei!
Olen etsinyt netistä muuritiiliä, joiden mitat ovat suunnilleen:
leveys 15 cm
pituus 59 cm
korkeus 4-5 cm.
Se, mikä vaikuttaa poikkeukselliselta, on juuri korkeus.
Aion muurata pienen sokkelin sisäseinien alle pienessä pesutuvassa autotallissa. Ajatuksena on, että pesutuvan ympärille tulisi muuritiilet, joiden mitat ovat 15*59*19. Mutta olen ajatellut laittaa liukuoven, jonka pitäisi mahtua kulkemaan seinän sisään, ja siksi haluan muuritiilen, joka on kynnyksen korkuinen, eli 4-5 cm. Joten yksi tai puolitoista muuritiiltä riittänee.
Mitä luulette, onko tällaista saatavilla? Byggmaxilla näyttää olevan vain 9 cm:n korkuisia, ehkä ratkaisu on työstää sellaista kulmahiomakoneella?
Kiitos paljon etukäteen
Fredrik
Olen etsinyt netistä muuritiiliä, joiden mitat ovat suunnilleen:
leveys 15 cm
pituus 59 cm
korkeus 4-5 cm.
Se, mikä vaikuttaa poikkeukselliselta, on juuri korkeus.
Aion muurata pienen sokkelin sisäseinien alle pienessä pesutuvassa autotallissa. Ajatuksena on, että pesutuvan ympärille tulisi muuritiilet, joiden mitat ovat 15*59*19. Mutta olen ajatellut laittaa liukuoven, jonka pitäisi mahtua kulkemaan seinän sisään, ja siksi haluan muuritiilen, joka on kynnyksen korkuinen, eli 4-5 cm. Joten yksi tai puolitoista muuritiiltä riittänee.
Mitä luulette, onko tällaista saatavilla? Byggmaxilla näyttää olevan vain 9 cm:n korkuisia, ehkä ratkaisu on työstää sellaista kulmahiomakoneella?
Kiitos paljon etukäteen
Fredrik
Hej!
Mutta ehkä juuri sillä osalla, jossa minun pitäisi olla matalampi antaa tilaa liukuovelle, ei olekaan hullumpi idea.
Loppuosa saattaa mennä nopeammin muuraten.
Muuraten tulee luultavasti 3-4m ja valaminen noin 90cm.
Terveisin Fredrik
Mutta ehkä juuri sillä osalla, jossa minun pitäisi olla matalampi antaa tilaa liukuovelle, ei olekaan hullumpi idea.
Loppuosa saattaa mennä nopeammin muuraten.
Muuraten tulee luultavasti 3-4m ja valaminen noin 90cm.
Terveisin Fredrik
Klikkaa tästä vastataksesi