1 166 lukukertaa ·
8 vastausta
1k lukukertaa
8 vastausta
Lauta betoniseinää vasten
Hei, mietin voinko liimata laudan kiinni betoniseinään kellarissa, joka on käännetty kohti kylmää varastoa? Betoniseinä on kuiva mutta kylmä talvella.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Kyllä, totta kai voit!
Liimaa esimerkiksi epoksiliimalla.
Ja tervetuloa Rakentaa Talo -foorumiin Anders!
Liimaa esimerkiksi epoksiliimalla.
Ja tervetuloa Rakentaa Talo -foorumiin Anders!
Ok, ei kosteussulkuja tai muuta
Kiitos vastauksesta
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Jos liimaat epoksiliimalla, niin liima toimii kosteussulkuna.A Andersalmqvist sanoi:
Mutta miksi kysyt kosteussulusta?
Eikö muu osa seinää, ilman lautaa, myöskään sisällä kosteussulkua.
Kaksi lyhyttä kysymystä:
Mitä varten lauta on tarkoitettu?
Paljonko painoa se kestää?
Se on ovenkarmi kylmää betoniseinää vasten. On lämmin sisällä mutta kylmä varastossa. Onhan olemassa riski kosteuden muodostumiselle, kun lämmin kohtaa kylmän?
Lankku on karmit kylmää varastoa kohti.KnockOnWood sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
