4 365 lukukertaa ·
12 vastausta
4k lukukertaa
12 vastausta
Lattiamaali OSB-levylle? (Työpöytä)
Rakentelen mukavaa työpöytää kellariin.
Ajattelin käyttää OSB-levyä pintamateriaalina, koska minulla on yksi ylimääräinen. Ei oikeastaan optimaalinen, koska rakenne on karkea.
Voiko OSB-levyä lakata lattialakalla? Saadaksesi kiiltävän kovan pinnan.
Minulla on kanisteri jäljellä. Parkettilattioille.
Mitä mieltä paneeli on?
Ajattelin käyttää OSB-levyä pintamateriaalina, koska minulla on yksi ylimääräinen. Ei oikeastaan optimaalinen, koska rakenne on karkea.
Voiko OSB-levyä lakata lattialakalla? Saadaksesi kiiltävän kovan pinnan.
Minulla on kanisteri jäljellä. Parkettilattioille.
Mitä mieltä paneeli on?
Jäsen
· Stockholm
· 4 636 viestiä
Vahvasti liimattu runko, sen päällä 22 mm lastulevy ja sen päällä liimaat linoleumimaton. Paras paras...
Jäsen
· Stockholm
· 4 636 viestiä
Olen hemmoteltu penkeilläni, joissa on kiinteä 2" makaava puu liimatuilla 22 mm lastulevyillä, tasainen, jäykkä ja ne linoleummatolla uskomattoman helppokäyttöisiä.P plan-g sanoi:
Mihin aiot käyttää penkkiäsi?
Kuulostaa hienolta. Linoleumimatto se varmaan on sitten.Workingclasshero sanoi:
Aion käyttää penkkiä esimerkiksi ikkunaremonttiin, viljelyyn, pyörämekkaamiseen jne.
Paksu OSB, jolla on hyvä tuki alla, toimii pöytätasona, kun pahin, mitä siihen kohdistuu, on ikkunalistojen kiinnitys. Jos liimaa esimerkiksi kaksi 15 mm levyä, se ei liiku edes raskaampien iskujen alla.
Puutarhaosaa varten olisi hyvä olla ylimääräinen levy tai vielä parempi, matala reunalla varustettu allas, jotta vesi ja multa pysyvät erillään muista. Toimii myös, jos täytyy puhdistaa polkupyörän osia.
Vaihtoehtoisesti vain taitettava pöytä juuri näillä ominaisuuksilla, jotta voi olla ulkona aurinkoisena päivänä tai kun tekee jotain, mikä vaatii hyvää ilmanvaihtoa.
Puutarhaosaa varten olisi hyvä olla ylimääräinen levy tai vielä parempi, matala reunalla varustettu allas, jotta vesi ja multa pysyvät erillään muista. Toimii myös, jos täytyy puhdistaa polkupyörän osia.
Vaihtoehtoisesti vain taitettava pöytä juuri näillä ominaisuuksilla, jotta voi olla ulkona aurinkoisena päivänä tai kun tekee jotain, mikä vaatii hyvää ilmanvaihtoa.
Puutarha? Pyörä? Astia? Maa ja vesi? Ilmanvaihto? Mitä tekemistä näillä on pöytälevyn kanssa.Z z_bumbi sanoi:Paksu OSB, jolla on hyvä tuki alapuolella, toimii pöytälevynä, kun pahin mitä se kohdataan, on ikkunoiden kiinnittäminen uudelleen. Jos liimat esimerkiksi kaksi 15 mm, se ei liiku edes raskaammassa käytössä.
Puutarhaosastolle ottaisin ylimääräisen levyn tai mieluummin matalareunaisen astian, jotta vesi ja maa pysyvät erillään muista asioista. Toimii myös kun puhdistaa pyörän osia.
Vaihtoehtona olisi vain taitettava pöytä, jossa on juuri nämä ominaisuudet, jotta voi työskennellä ulkona kun on aurinkoista tai kun tekee jotain mikä vaatii hyvää ilmanvaihtoa.
Hienoa päällystää työpöytä ruostumattomalla teräslevyllä. Ehkä vanhasta romutetusta tiskipöydästä. Helppo pitää puhtaana ja kestää jonkin verran kulutusta. Kuvioton pinta tekee myös pienet esineet helposti havaittaviksi.
Edit / Ikkunoiden kunnostukseen saattaa olla parempi valita muovimatto tai muu vielä pehmeämpi matto.
Edit / Ikkunoiden kunnostukseen saattaa olla parempi valita muovimatto tai muu vielä pehmeämpi matto.
Klikkaa tästä vastataksesi