3 363 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Lattialevy - Mikä puu tämä on?
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 117 viestiä
Poistan parhaillaan ryömintätilan lattiaa ja eristettä hajun (homeen) takia. Vanhemman herran mukaan, jolta ostin talon, lattiarakenteissa ei ole mitään käsiteltyä puuta, mutta nyt kun poistan kaiken, olen törmännyt tähän.
Olen kokematon puun suhteen, joka on käsitelty cuprinolilla tai muulla.. mikä tämä tumma puu on?

Olen kokematon puun suhteen, joka on käsitelty cuprinolilla tai muulla.. mikä tämä tumma puu on?

Diversearbetare
· Göteborg
· 11 270 viestiä
Ehkä se on kreosoottia täynnä oleva rautatienpalkki? Tunnet sen hajusta. Pois ne siinä tapauksessa.
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 117 viestiä
Hmm, en ollut edes ajatellut sitä, mutta nyt vähän googlattuani minun on myönnettävä, että se vaikuttaa vaikuttavalta, sekä kooltaan että ulkonäöltään... miten ihmeessä teit tämän yhteyden? Eihän se voi suoraan olla tavallinen rakennusmateriaali.Johan Gunverth sanoi:
On niitä, jotka ovat rakentaneet myös käytöstä poistetuilla televerkkotolpilla. Todella halpaa hankkia, mutta melko kyseenalaista, koska niillä on sama käsittely kuin ratapölkyillä.
Joku on ehkä tehnyt "löydön" ymmärtämättä seurauksia.
Joku on ehkä tehnyt "löydön" ymmärtämättä seurauksia.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 270 viestiä
Tjaa, kirjoitat "äldre herre" ja "luktsmitta" joten yhdistin kaksi ja kaksi. Nämä äldre herrar yleensä pitävät DDT:tä, hormoslyriä ja muuta hyvää ollakseen varastossaan. 
Klikkaa tästä vastataksesi