Hei! Ajattelin liittää vanhaa lattialastulevyä uuteen. Mietin, kuinka suuria rakoja saa jäädä väliin ja täyttääkö tasoitemassa ne? Voiko vain tasoittaa, jos levy on vähän lohjennut? Oheistan kuvia, jotta näet, mitä tarkoitan. Kiitos!
Hei! Ajattelin jatkaa vanhaa lattialastulevyä uudella. Mietin, kuinka suuria rakoja voi jäädä väliin ja täyttääkö tasoitemassa ne? Riittääkö, että tasoittaa, jos levy on hieman lohjennut? Liitän kuvia, jotta näet mitä tarkoitan. Kiitos!
Paina vähän akryylimassaa rakoon ja muista pohjustaa ennen tasoittamista.
Jos sekoitat itsetasoittuvan lattiamassan ohjeiden mukaan, siitä tulee melko "juoksevaa". Eikö se ole vain niin, että läträt lateksilla niin se on oikein, joten sinun ei tarvitse miettiä?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.