2 867 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
lattia autotallissa joka aiotaan muuttaa asuintilaksi
Hei,
Aion remontoida autotallin, eli autotalli muutetaan asuintilaksi. Minun täytyy pystyttää seinä ja asentaa lattia. Autotalli on osa talon perustusta ja siinä on betonilattia. Autotallin keskellä on tällä hetkellä lattiakaivo.
Mitä minun täytyy ottaa huomioon?
Aion remontoida autotallin, eli autotalli muutetaan asuintilaksi. Minun täytyy pystyttää seinä ja asentaa lattia. Autotalli on osa talon perustusta ja siinä on betonilattia. Autotallin keskellä on tällä hetkellä lattiakaivo.
Mitä lattiatyyppiä olet ajatellut?
Klinkkeri on hyvä laittaa suoraan betonilattialle, koska se päästää mahdollisen kosteuden läpi. Jos olet ajatellut puumateriaalia, tarvitaan todennäköisesti jonkinlainen ns. platonmatto.
Onko sinulla ajatuksia mahdollisesti tulevaisuudessa käyttää lattiakaivoa uudelleen?
Klinkkeri on hyvä laittaa suoraan betonilattialle, koska se päästää mahdollisen kosteuden läpi. Jos olet ajatellut puumateriaalia, tarvitaan todennäköisesti jonkinlainen ns. platonmatto.
Onko sinulla ajatuksia mahdollisesti tulevaisuudessa käyttää lattiakaivoa uudelleen?
Sinun täytyy hakea rakennuslupa, koska muutat tilan käyttötarkoitusta olennaisesti.MarieHbg sanoi:
Kuinka moni hakee rakennuslupaa tähän. Viranomaisten pitäisi olla välittämättä siitä, mitä autotallissa tehdään. 
[/quote]
Että sinun täytyy hakea rakennuslupaa, koska muutat olennaisesti tilan käyttötarkoitusta.mattiasp sanoi:[quote author=MarieHbg link=1147553383/0#0 date=1147553383]Hejsan,
Aion rakentaa autotallin uudelleen, eli autotalli tulee asuintilaksi. Minun täytyy pystyttää seinä ja laittaa lattia. Autotalli on osa talon perustusta ja siinä on betonilattia. Autotallin keskellä on nykyään lattiakaivo.
[/quote]
Klikkaa tästä vastataksesi