3 943 lukukertaa ·
2 vastausta
4k lukukertaa
2 vastausta
Lateksisauma Universal Alcro
Hei!
Käytin Alcron Latexfog Universalia. En ehtinyt siivota kaikkea ennen kuin se kuivui. Vaikka se on läpinäkyvää, se ei näytä kovin kauniilta PVC-lattialla (luulen että sitä kutsutaan PVC:ksi, se on se tavallinen lattia, jota yleensä on kotona ja joka on tehty muovista)... Onko olemassa jotain, joka voi auttaa minua poistamaan sen? Olen lukenut, että ehkä etikka, https://www.bauhaus.se/vagg-golvkakelrengoring.html (Mellerud, seinä- ja lattialaattapuhdistusaine, joka poistaa myös ohuet sementtikerrokset) tai asetoni voi auttaa, mutta en ole varma, enkä halua vahingoittaa lattiaa.
Kiitos tiedoista tai vinkeistä, joita voitte antaa minulle siitä.
Ystävällisin terveisin,
cmoon93
PS. Olen nähnyt, että jos käyttää Alcron Latexfog Universalia esimerkiksi kylpyhuoneessa, se pehmenee veden vaikutuksesta.
Käytin Alcron Latexfog Universalia. En ehtinyt siivota kaikkea ennen kuin se kuivui. Vaikka se on läpinäkyvää, se ei näytä kovin kauniilta PVC-lattialla (luulen että sitä kutsutaan PVC:ksi, se on se tavallinen lattia, jota yleensä on kotona ja joka on tehty muovista)... Onko olemassa jotain, joka voi auttaa minua poistamaan sen? Olen lukenut, että ehkä etikka, https://www.bauhaus.se/vagg-golvkakelrengoring.html (Mellerud, seinä- ja lattialaattapuhdistusaine, joka poistaa myös ohuet sementtikerrokset) tai asetoni voi auttaa, mutta en ole varma, enkä halua vahingoittaa lattiaa.
Kiitos tiedoista tai vinkeistä, joita voitte antaa minulle siitä.
Ystävällisin terveisin,
cmoon93
PS. Olen nähnyt, että jos käyttää Alcron Latexfog Universalia esimerkiksi kylpyhuoneessa, se pehmenee veden vaikutuksesta.
Paras vastaus
Jäsen
· Blekinge
· 12 220 viestiä
Lue pakkauksesta. Todennäköisesti saat sen pois vain mekaanisesti, eli raaputtamalla. Jos lattiamateriaali on todella sileä, voit mahdollisesti käyttää partaterää tai kaavinta, jota käytetään lasitasolle. Asetoni voi toimia, mutta se voi myös vahingoittaa lattiaa. Testaa kohdassa, jota ei näy.
Hei Thomas,T Thomas_Blekinge sanoi:Lue pakkaus. Todennäköisesti saat sen vain mekaanisesti pois, eli kaapimalla. Jos lattiamateriaali on todella sileä, voit mahdollisesti käyttää partaterää tai kaavinta, jota käytetään lasikeraamiseen lieteen.
Asetoni saattaa toimia, mutta se voi myös vahingoittaa lattiaa. Testaa siellä, missä sitä ei näy.
Kiitos vastauksestasi. Sen teen
Klikkaa tästä vastataksesi