Mitä mieltä yhdeksän on lateksitiivisteestä, joka tulee olemaan täysin sisäänrakennettu: Kestääkö se yhtä kauan kuin höyrysulku? Ei käytetä muovikalvon liimaamiseen, vaan tiivistämiseen harvalaudan ja kattotuolin väliin.

Huomasin, että joku suositteli Sikasin Igaspistooletia, mutta en löydä sitä mistään. Kävin tänään proffsimarkkinassa Optimera (Malmö Trä), mutta heillä ei ollut sitä, mikä saa minut uskomaan, ettei se ole kovin hyvä.

http://www.sika.se/upload/Lathundar/FogGuide.pdf

uskon mieluummin silikoniin, mutta varo halpaa silikonia, joka sisältää paljon täyteainemateriaalia sijaan silikonin.

Ajattelen sekoittaa pakkaa ja esittää syytöksen kokonaiselle ammattiryhmälle!

Olen metsästänyt tiivistystuotteita höyrysulkuihin viikon ajan, mutta mikään rakennusliike ei myy niitä. Tuotteet, joista puhun, ovat:

Mataki Teno tiivistemassa
Sika IgasPistolet
T-emballage TFlex

Kaikki nämä on kehitetty kestävän ja pitkäikäisen tiivistyksen tekemiseen höyrynsulun ja esimerkiksi puun välille. Silti niitä ei ole ammattirakentajien rakennusliikkeissä. (Olen löytänyt Sikan Ahlsellilta Arlövista). Kun puhun valmistajien kanssa, he ovat yllättyneitä mutta tietoisia siitä, että tuotteet eivät myy. Useimmiten he myyvät suuria eriä suoraan suuremmille rakennusyrityksille.

Kysymys, jonka nyt esitän, on, tekevätkö kaikki Ruotsin pienet rakentajat huonoa työtä höyrysulun tiivistyksen suhteen. Ovatko he kaikki rakennuspetkuttajia?

Viimeksi muokattu:
Ola78
MagnusRö sanoi:
Ajattelen sekoittaa pakkaa ja esittää syytöksen koko ammattiryhmää vastaan!

Olen nyt metsästänyt tiivistystuotteita höyrynsulkua varten viikon ajan, mutta kukaan rakennusmyymälä ei myy niitä. Tuotteet, joista puhun ovat:

Mataki Teno tiivistemassa
Sika IgasPistolet
T-emballage TFlex

Kaikki nämä on kehitetty kestävän ja ikääntymistä kestävän tiivistyksen tekemiseen höyrynsulun ja esimerkiksi puun väliin. Silti niitä ei ole saatavilla ammattilaisille tarkoitetuissa rakennusmyymälöissä. (Olen löytänyt Sika:n Ahlsellista Arlövin kaupungissa). Kun puhun valmistajille, he ovat yllättyneitä mutta tietoisia siitä, että tuotteita ei myydä. Usein he myyvät suuria eriä suoraan suurille rakennusyrityksille.

Kysymys, jonka nyt itselleni esitän, on tekevätkö kaikki Ruotsin pienemmät rakentajat huonoa työtä höyrynsulkutiivistyksessä. Ovatko he kaikki rakennushuijareita?
Sekä T-flex että Sika IgasPistolet ovat ainakin omalta osaltani olleet nähtävissä jälleenmyyjillä, missä asun, mutta olet oikeassa siinä, että niitä myydään todennäköisesti eniten suoraan suurille yrityksille suurissa erissä. Työpaikallani käytämme T-flex:ä ja saamme säännöllisesti laatikoita, joten ostan omani sieltä paljon parempaan hintaan kuin rakennusmyymälästä. Lisäksi se on paras rakennusteippi, jota olen käyttänyt, siinä on mahtava liima.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.