Aion asentaa latauslaitteen sähköautolle autotallin ulkopuolelle. Sähköasentajat, joiden kanssa olen puhunut puhelimitse, vaikuttavat epävarmoilta. Latauslaite ja kaapeli painavat yhteensä 11 kg. Joku ehdotti, että latauslaite pitäisi rakentaa talosta erillään pylvääseen.

Autotalli on rapattu ilmarakoineen. Puukehikot 60 cm etäisyydellä. Väleissä vain eristys.

Miten sinä olisit tehnyt asennuksen?
 
Erillinen tolppa
 
Leveämpi sääntö poikittain, kiinnitetty niihin sääntöihin, jotka sinulla on, ja laatikko siihen. Saatat tarvita noin 80 cm lautaa ja riippuen laatikosta ei tule näkyviin niin paljon puuta laatikon kummallakin puolella.

Eihän sinulla ole myös kaapeliteline? Silloin ei jää paljon näkyviin sääntöä.

On myös ruuvikiinnitettävä kuitulevy, jos et halua sääntöä seinälle.
 
Tai kiinnitä se yhteen koolinkeista.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.