6 370 lukukertaa ·
12 vastausta
6k lukukertaa
12 vastausta
lastulevyn ruuvi rakennusmaxilta?
Moderator
· Stockholm
· 57 860 viestiä
Hei,
Olen aiemmin ollut suhteellisen tyytyväinen Byggmaxin terassiruuveihin. Ostin hiljattain ämpärillisen lastulevyruuveja Byggmaxista. Huonompia ruuveja saa etsiä, joudun seisomaan ja jauhamaan ruuvinvääntimen kanssa noin 10 sekuntia ennen kuin se alkaa porata, ja bittien istuvuus on niin huono, että joka 5. ruuvi on poistettava käytöstä, koska väännin menettää otteensa ennen kuin ruuvi on kiinnitetty.
Ostin sitten Gunnebo-ruuveja Julasta, nekin halpoja (mutta kaksi kertaa kalliimpia kuin Byggmax), ne toimivat odotetusti.
Byggmaxin ruuvi osoittautui toimivan kohtalaisesti, jos ensin poraa 2,5 mm poralla. mutta eihän voi olla tarkoitus, että niin pitäisi tehdä?
Olen aiemmin ollut suhteellisen tyytyväinen Byggmaxin terassiruuveihin. Ostin hiljattain ämpärillisen lastulevyruuveja Byggmaxista. Huonompia ruuveja saa etsiä, joudun seisomaan ja jauhamaan ruuvinvääntimen kanssa noin 10 sekuntia ennen kuin se alkaa porata, ja bittien istuvuus on niin huono, että joka 5. ruuvi on poistettava käytöstä, koska väännin menettää otteensa ennen kuin ruuvi on kiinnitetty.
Ostin sitten Gunnebo-ruuveja Julasta, nekin halpoja (mutta kaksi kertaa kalliimpia kuin Byggmax), ne toimivat odotetusti.
Byggmaxin ruuvi osoittautui toimivan kohtalaisesti, jos ensin poraa 2,5 mm poralla. mutta eihän voi olla tarkoitus, että niin pitäisi tehdä?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 viestiä
Eräs "prismedveten" ??? kaverini on kiinnostunut vain alhaisimmasta hinnasta ostaessaan tavaroita. Lastulevyruuvi, jota käytettiin, naulattiin ensin lastulevyyn kiinni.
Olen täysin hämmästynyt. Sain laatikon gunnebo ja olin tulla hulluksi ruuvin kanssa. Se jumitti ja sovitus bits/ruuvi oli täysin arvoton.
Sitten ostin Byggmaxlastulevyruuvin ja olen täysin haltioissani. Helppo ruuvata, ei iskuja. Mikä ero voisi olla?
Oletko ostanut ne läpinäkyvät muovilaatikot vai?
Sitten ostin Byggmaxlastulevyruuvin ja olen täysin haltioissani. Helppo ruuvata, ei iskuja. Mikä ero voisi olla?
Oletko ostanut ne läpinäkyvät muovilaatikot vai?
Moderator
· Stockholm
· 57 860 viestiä
Ei, se oli valkoinen muovisanko. 500 kpl.
Suurin virhe näyttää olevan siinä, että ne eivät ole tarpeeksi teräviä nokasta. Gunneboskruvissa on myös pieni leikkaus etummaisten kierteiden päällä, joka saa sen leikkaamaan paremmin.
Kuten sanottu, minulla on hyviä kokemuksia heidän ruuveistaan aiemmin, ehkä ne pitäisi reklamoida.
Suurin virhe näyttää olevan siinä, että ne eivät ole tarpeeksi teräviä nokasta. Gunneboskruvissa on myös pieni leikkaus etummaisten kierteiden päällä, joka saa sen leikkaamaan paremmin.
Kuten sanottu, minulla on hyviä kokemuksia heidän ruuveistaan aiemmin, ehkä ne pitäisi reklamoida.
Jos ostaa ruuveja Byggmaxista pidemmän aikaa, huomaa, että he ilmeisesti vaihtavat toimittajaa silloin tällöin. Vaikka pakkaukset ovat samanlaisia, ruuvit voivat olla täysin erilaisia. Joten on vaikea sanoa, ovatko ne hyviä tai huonoja - se vaihtelee. Ostin esim. farmariruuvia "oikealta" peltigrossistilta. Ne olivat täysin toivottomia saada läpi peltistä. Koska tavalliseen tapaan muutama puuttui, jouduin täydentämään Byggmaxista. (Se oli noin puolet hinnasta.) Ne ruuvit olivat loistavia!
Hmm, niiden laatu täytyy todella olla epätasaista. Olen käyttänyt loppuun kaksi pakettia terassiruuvia ja mielestäni ne ovat olleet todella hyviä. Minun täytyy kiirehtiä ostamaan kolmas paketti ennen kuin he ehtivät vaihtaa toimittajaa.
Moderator
· Stockholm
· 57 860 viestiä
Näyttää melkein siltä, että meidän pitäisi luoda ketju, jossa on päivittäiset merkinnät rakennusmaxin ruuvisarjasta.
Ne huonot, jotka minulla on, saavat seistä nurkassa varalla. Jos ei ole mitään, voi sietää esiporausta.
Ne huonot, jotka minulla on, saavat seistä nurkassa varalla. Jos ei ole mitään, voi sietää esiporausta.
Lähtee kyllä. Kertaheitolla minulta. Eilen katkaisin kaksi 6x120 mm puuruuvia uppokannalla Byggmaxilta. Ne olivat Novafix. Toinen huono asia Novafixissa on, että bitit usein eivät sovi ollenkaan, suoraan sanottuna. PZ 2 on liian pieni ja PZ 3 liian suuri Novafix 4x25 kupupäälle. Ainakin niissä laatikoissa, jotka ostin.
Ennen Byggmaxilla oli Heco Fix (oranssi laatikko), joita henkilökohtaisesti pidän paljon parempina kuin Novafix. Varmasti joku on eri mieltä, mutta tämä on minun mielipiteeni.
// Lidman
Ennen Byggmaxilla oli Heco Fix (oranssi laatikko), joita henkilökohtaisesti pidän paljon parempina kuin Novafix. Varmasti joku on eri mieltä, mutta tämä on minun mielipiteeni.
// Lidman
Olen juuri saanut valmiiksi 90-95 m² lattialastulevyn asentamisen juuri niillä Lastulevyruuveilla, joita kuvailet valkoisissa-läpikuultavissa laatikoissa. (500 pakkauksessa). Olen käyttänyt kaksi ja puoli pakkausta ja täytyy sanoa, että olen todella tyytyväinen niihin. Halpoja, hyvä istuvuus ja helppo työskennellä niiden kanssa.
Klikkaa tästä vastataksesi