Hei, olen tehnyt reiän ilmanvaihtoa varten kellariin. Ja koska minun piti porata betonin läpi, imuroin ehkä 50x50 sahajauhoa ja hiiltä.

Täytyykö minun täyttää tämä, kun olen asettanut putket? Ja millä?

Jos kyllä, minun on tehtävä neliönmuotoinen reikä kahden pyöreän sijaan kalanruotoparkettiin, jotta voin täyttää.

Farstatjej90
Jos se on eristämistä, voit eristää jollain laajenevalla vaahdolla ..... Voithan silloin selvitä vain pienellä reiällä.

Farstatjej90 Farstatjej90 sanoi:
Jos se on eristys, voit eristää jollain laajenevalla vaahdolla... Siinä tapauksessa selviät vain pienellä reiällä.
Siitä tulee tyhjiö, joka on 30 cm syvä ja 50x50 cm. Joten ehkä liikaa vaahdolle.
Joo, oletan, että bjälklagen:ssä on purua ja hiiltä eristeenä.

surris
Laita takaisin mitä imuroit?

• Tykkään
fribygg
  • Laddar…
Farstatjej90
Izac Gustavsson Izac Gustavsson sanoi:
Siitä tulee 30 cm syvä ja 50x50cm kolo. Eli ehkä liian paljon vaahdolle.
Joo oletan, että palkkien välissä on purua ja hiiltä eristykseen
Ei uskoisi. Tarvitset ohuen letkun ja työnnä vain sisään.

surris surris sanoi:
Panna takaisin se mitä imuroit?
Joo, se olisi ollut parasta, mutta satuin olemaan liian nopea heittämään sen pois😬

• Tykkään
surris
  • Laddar…
Täytä vain valitsemallasi puhallusvillalla.

• Tykkään
AndersS ja 1 muu
  • Laddar…
Izac Gustavsson Izac Gustavsson sanoi:
Hei, olen tehnyt reiän ilmanvaihtoa varten kellariin. Ja koska minun piti sahata läpi betonin, imuroin ehkä 50x50 sahanpurua ja hiiltä pois.

Täytyykö minun täyttää tämä, kun olen asentanut putket? Ja millä?
Jos täytyy, minun on tehtävä neliön muotoinen reikä kahden pyöreän sijaan kalanruotoparkettiin, jotta voi täyttää.
Mutta mikä kysymys! Tietenkin sinun pitää eristää läpivienti. Mineraalivillaa tai ämpärillinen sahanpurua. Valitse vain se helpoin vaihtoehto.

E Eld sanoi:
Täytä vain irtovillalla haluamallasi tavalla.
Sitten teen niin! 😊

H hovapettson sanoi:
Mutta mikä kysymys! Tottakai sinun pitäisi eristää läpivienti. Kivivilla tai ämpäri purua. Ota vain helpoin.
Kysymyksiä vartenhan ne ovat😅

• Tykkään
hovapettson ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.