G Gabbe1 sanoi:
Olen epävarma siitä, minkä katon kuvia olet nähnyt, mutta en usko, että se oli eristetty ulkopuolelta. Olen rakentanut ja remontoitunut useita taloja vuosien varrella.
Nykyisessä talossani (rakennettu -46) olen lisäeristänyt ulkopuolelta raakapontin päälle 100mm solumuovilla. Aikaisemmin vinokatoissa oli vain vähän sahanpurua, joten se teki suuren eron, sekä kesällä että talvella.
Aha, luulen että se oli noin 10 vuotta vanha viesti. En löydä ketjua. Muisti pettää :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.