Rakennan suihkunurkan, jossa yksi seinä (2 m korkea, 1,2 m leveä eli 10x6 lasitiiltä) on muurattu lasibetonista. Seinä alkaa huoneen seinästä ja päättyy vapaaseen reunaan, joka peitetään alumiinilistalla. Lasitiilien valmistajien verkkosivuilla (ja lasibetonilaastin pussin päällä) sanotaan, että kiinteän seinän ja lasitiilien välissä pystysaumassa tulisi olla 5-10 mm styroksia. Pitääkö näin olla? Minusta se vaikuttaa löysältä, lasitiiliä tukevat tällöin vain raudoitustangot ja saumalaasti. Huone on kellarissa, valetulla betonilaatalla ja seinä on kantava ulkoseinä. Ainoa liike systeemissä pitäisi mielestäni olla maapallon pyöriminen.