Hei! onko kenelläkään tietoa mihin tulisi ottaa yhteyttä, jos haluaa jakaa huoneen lasiseinällä? (liukuovilla). Seinän leveyden tulee olla hieman yli 4 m.

Olen googlannut ja löytänyt useita yrityksiä, jotka rakentavat toimistoihin, mutta jos haluaa tehdä itse tai palkata oman luotettavan käsityöläisen, mistä silloin pitäisi etsiä? Onko olemassa moduuleja, vai mitä? Anteeksi, jos kysymys on tyhmä :S

Herättelen tätä keskustelua uudelleen, koska meillä on sama ongelma. Haluamme lasiseinän liukuovilla erottamaan sisätilojen ja talvipuutarhan välillä. Lasi ei tarvitse olla eristetty, sillä talvipuutarha on lämmitetty ja lämpötila ei laske koskaan alle 5 asteen, mutta sen tulee olla tiivis ympärillä, jotta ei synny vetoa, koska talvella on kuitenkin huomattavasti kylmempää kuin tavallinen sisälämpötila.

Kun olen etsinyt, olen löytänyt vain hyvin eristettyjä lasiosia oikeilla lukoilla, jotka on tarkoitettu sisä- ja ulkotilojen välille tai vanhemman mallin alumiiniprofiileja, jotka on tarkoitettu yksinkertaisiin ja eristämättömiin lasituksiin.

Ensimmäisiä emme tarvitse eikä meillä ole varaa niihin, ja toiset tuntuvat liian "mökiltä" laittaa. Lisäksi en pidä siitä, että niissä on aina "sarana" keskellä.

"Oviaukko" on noin 220x210 cm.

Kiitollinen vinkeistä!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.