Työskentelen uuden kylpyhuoneemme parissa kellarissa, jossa meillä on aiemmin ollut pieni kamiina tunnelmaa ja lämpöä varten, ja se saa jäädä. ;D Nyt vaimo haluaa todella mielellään lasitiiliä hormin jatkoksi, jotta suihkuseinä voi olla kulmassa, jossa on seinä ja hormi. Silloin kamiina on noin 15 cm:n päässä lasitiilistä. Toimiiko tämä vai halkeaako lasi lämmöstä?
 
Lähetin heille sähköpostia, sillä heidän verkkosivustonsa ei antanut paljon tietoa eikä toiminut täysin. Vastaus jonka sain oli, että se olisi mahdollista ratkaista palolasilla, mutta nämä olivat kalliita eivätkä heidän mukaansa sen arvoisia. Joten nyt pitää rakentaa seinä jostain muusta materiaalista. Onko jollakulla vinkkejä? Rimoittaa kipsillä ei tunnu oikealta, joten jonkinlaista muurausta se varmaankin on. Kannattaisiko käyttää tavallista tiiltä, joka rappataan toiselta puolelta ja maalataan kuten savupiippu, vai onko muita tyyppisiä lohkoja muurattavaksi?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.