S soniz #1 Jäsen · 37 viestiä 31 heiäkuu 2005 klo 22:33 soniz Jäsen 37 viestiä 31 heiäkuu 2005 klo 22:33 #1 Ajattelin laittaa lasitiiliä pieneen "gluggiin" keittiön ja käytävän väliin (12 kpl lohkoja). Mietin siis, millaista kiinnityslaastia minun pitäisi käyttää lohkojen välissä? Ja onko jotain muuta, mitä pitäisi ottaa huomioon?? Kiitollinen vinkeistä!
Ajattelin laittaa lasitiiliä pieneen "gluggiin" keittiön ja käytävän väliin (12 kpl lohkoja). Mietin siis, millaista kiinnityslaastia minun pitäisi käyttää lohkojen välissä? Ja onko jotain muuta, mitä pitäisi ottaa huomioon?? Kiitollinen vinkeistä!
S sville #2 Jäsen · Skåne · 428 viestiä 1 elo 2005 klo 21:15 sville Jäsen Skåne 428 viestiä 1 elo 2005 klo 21:15 #2 On erityisiä käyttötarkoituksia lasitiilille. Älä myöskään unohda raudoitusta.
N Niq #3 Jäsen · 10 549 viestiä 3 elo 2005 klo 16:21 Niq Jäsen 10 549 viestiä 3 elo 2005 klo 16:21 #3 Neutraali silikoni käytetään yleensä