Ajattelin laittaa lasitiiliä pieneen "gluggiin" keittiön ja käytävän väliin (12 kpl lohkoja).
Mietin siis, millaista kiinnityslaastia minun pitäisi käyttää lohkojen välissä? Ja onko jotain muuta, mitä pitäisi ottaa huomioon??
Kiitollinen vinkeistä! :)
 
On erityisiä käyttötarkoituksia lasitiilille. Älä myöskään unohda raudoitusta.
 
N
Neutraali silikoni käytetään yleensä
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.