Tyylikästä, mutta minulla on hieman vaikeuksia saada oikea perspektiivi luukkuun. Oletko laittanut jonkin siistin aaltopahvikuvion lasin alle, joka luo jonkinlaista syvyyttä lasin alle vai?
Tottakai sinun pitää olla lasiluukku! Rahat tulevat tilille joka kuukausi, mutta siistiä lasiluukkua et valmista joka vuosi!

P
Kuva on lähetetty valmistajalta, olen myös miettinyt kuviota, mutta en voi päätyä muuhun kuin että ne ovat heijastuksia lasikerroksissa, joten se mitä näkee on verhoomon katto. Lasin pitäisi olla täysin läpinäkyvä, kehyksessä joka on 100mm paksu, jotta se sopii perustukseen.

Todella mukavaa! Et tule katumaan! Tällaiset yksityiskohdat kuin esimerkiksi mahdollisuus ihailla tyylikkäitä viinipulloja tai kultaharkkovarastoasi tulevat rikastuttamaan elämääsi.

• Tykkään
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
P
Oi, unohdin päivittää, nyt luukku on paikallaan, vaikka kaasujousi vielä puuttuu...

• Avoin lattialuukku, jossa pulloja, mutta kaasujousi puuttuu.
  • Viinipulloja viinikaapissa, jossa ne ovat vaakasuorassa rivissä. Osa paikoista on tyhjiä.
  • Lattiaikkuna asennettuna harmaisiin laattoihin, mutta ilman kaasujousta.
  • Tykkään
Robert63 ja 11 muuta
  • Laddar…
P
Juuri niin, jos kaasujousi joskus toimii oikein, niin sen pitäisi avautua automaattisesti, kun koodi syötetään.

• Näppäimistön metallipinta, jossa numerot yhdestä yhdeksään, nolla sekä symbolit tähti ja ristikko.
  • Tykkään
Peter2400 ja 7 muuta
  • Laddar…
L
Scouten sanoi:
Oi, unohdin päivittää, nyt luukku on paikallaan, vaikka kaasujousi vielä puuttuu...
Wow!

P
Nyt valaistus on paikallaan, vaikka minun pitääkin ostaa kaksi spot-lamppua lisää, koska poltin kaksi kytkiessäni väärin...

• Viinipulloja viinihyllyssä valaistuna, osa paikoista tyhjänä.
  • Tykkään
tobbbias
  • Laddar…
P
Odotan edelleen oikeaa kaasujousta, joka avaa luukun, kun oikea koodi syötetään, mutta se on vielä enemmän myöhässä!

Olen kuitenkin saanut lukitusmekanismin kuntoon, joten kaikki on valmista, kun kaasujousi saapuu.

• Tykkään
tobbbias
  • Laddar…
Hylly, jonka tein salaiseksi oviseksi kylmäullakolle, tuntuu helvetin typerältä verrattuna tähän. :lying:(y) hienoa!

• Tykkään
1
  • Laddar…
Scouten sanoi:
Oi, unohdin päivittää, nyt luukku on paikallaan, vaikka kaasujousi puuttuu vielä...
Hei!
Mistä ostit luukun?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.