1 229 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Läpinäkyvä välipohja
Mikä ihme naiset keksivätkään, kun rakentaa autotallia.................
Suunnittelemme 1,5-kerroksisen autotallin rakentamista, yläkerrassa pojalle tarkoitettu tila.
Tulee olemaan 45m² kokoinen.
Äsken hän näki televisiosta perheen, jolla oli osittain lasilattia yläkerrassa paremman
valaistuksen saamiseksi alakertaan. Voi voi voi, eikö se olisi hienoa ...............
Nyt siis hallitus on päättänyt, että minun täytyy ottaa selvää, mitä materiaalia se on
(PSG-Lasi luulen) mistä sitä ostetaan (ei harmainta aavistusta) ja mitä se maksaa (varmasti omaisuuden).
ja olen päättänyt löytää vaihtoehdon lasille ;-)
Voisiko akryylilasi olla vaihtoehto
cc palkistossa on 600mm ja lasin leveys pitäisi olla 1000mm
Hobbit
Suunnittelemme 1,5-kerroksisen autotallin rakentamista, yläkerrassa pojalle tarkoitettu tila.
Tulee olemaan 45m² kokoinen.
Äsken hän näki televisiosta perheen, jolla oli osittain lasilattia yläkerrassa paremman
valaistuksen saamiseksi alakertaan. Voi voi voi, eikö se olisi hienoa ...............
Nyt siis hallitus on päättänyt, että minun täytyy ottaa selvää, mitä materiaalia se on
(PSG-Lasi luulen) mistä sitä ostetaan (ei harmainta aavistusta) ja mitä se maksaa (varmasti omaisuuden).
ja olen päättänyt löytää vaihtoehdon lasille ;-)
Voisiko akryylilasi olla vaihtoehto
cc palkistossa on 600mm ja lasin leveys pitäisi olla 1000mm
Hobbit
Voisin aloittaa lasimestarilla, jollakin isommalla liikkeellä, joka ei tee pelkästään autolaseja ja sellaista. Glasklart esim. jos asut Uppsalassa, he ovat olleet hyviä jutella, mutta mahdollisuus, että asut täällä, on kai pieni
Minulla on itselläni vaimo, joka katsoo kaikkea Timellistä ja Ernstistä Byggslagetiin, paljon ideoita siitä tulee
:eek:
Minulla on itselläni vaimo, joka katsoo kaikkea Timellistä ja Ernstistä Byggslagetiin, paljon ideoita siitä tulee
Ongelma siinä, että he katsovat Ernst & Co:ta, on se, että he TIETÄVÄT sen olevan mahdollista. Se, mitä he eivät tiedä, on mitä se maksaa ja että se ei ole niin helppoa kuin ohjelma väittää. Muutama vuosi sitten riitti sanoa: EI ONNISTU ja asia oli selvä...... Nyt he haluavat merenkiviä suihkuun, lasilattian, kattolyhdyt, pyöreät ikkunat ym ym ym
Hobbit
Hobbit
Miten kävi?Hobbit sanoi:Erikoista, mitä naiset keksivät, kun pitää rakentaa autotalli..................
Suunnittelen rakentavani autotallin 1,5-kerroksisena, jossa yläkerta pojalle.
Siitä tulee kooltaan 45m².
Äskettäin hän näki TV:ssä perheen, jolla oli osittain lasilattia yläkerrassa paremman valaistuksen
saamiseksi alakertaan. Oi oi oi, eikö se olisi hienoa ...............
Nyt hallitus on siis päättänyt, että minun täytyy alkaa etsiä, mitä materiaalia se on
(PSG-Lasi luulisin) mistä sitä saa (ei aavistustakaan) ja mitä se maksaa (varmasti kalliisti)
ja olen päättänyt löytää lasille vaihtoehdon ;-)
Voiko akryylilasi olla vaihtoehto
cc lattiapalkkien välillä on 600mm ja lasin leveyden pitäisi olla 1000mm
Hobbit
Olen itsekin aloittamassa lasilattian kanssa, ja olisi kiva kuulla, miten ratkaisitte sen, kuinka paksua lasia täytyy olla ja niin edelleen...
Klikkaa tästä vastataksesi