1 851 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Lämpöputki asbesti?
Ei näytä siltä, enemmänkin kuin joku kerrostuma vuodosta.M MalinStr sanoi:
Mutta jos olet epävarma, raaputa se pois ja laita pussiin, se ei ole vaarallista tässä pienessä määrin.
Jäsen
· Västernorrland
· 11 696 viestiä
Valitettavasti voi olla, että kyseeessä on liitos, jota on hyökätty sisältäpäin ja joka vuotaa läpi metallin. Se tulisi ottaa vakavasti ennen kuin koko liitos hajoaa ja aiheuttaa jotain.......Ei se näytä siltä, että kierteinen liitos olisi vuotanut, joten ellei siihen ole nojannut jokin pesuharja ja jättänyt jälkiä, niin on todennäköisesti odotettavissa ikävyyksiä, jos asialle ei tehdä mitään.
Kiitos järkevästä vastauksesta.S Stefan1972 sanoi:Valitettavasti voi olla, että jokin liitos on kulunut sisäpuolelta ja vuotaa metallin läpi. Tämä kannattaa ottaa vakavasti ennen kuin koko liitos irtoaa ja aiheuttaa jotakin.........Ei näytä siltä, että se kierteinen liitos olisi vuotanut, joten jos paikalla ei ole ollut mitään harjaa, joka olisi jättänyt jälkiä, on todennäköisesti edessä ikävyyksiä, jos asialle ei tehdä jotain.
Tietysti. Se on pieni huokonen. Todennäköisesti valmistusvirhe vuodelta 1920 tai jotain siihen suuntaan.S Stefan1972 sanoi:Valitettavasti voi olla, että kyseessä on liitos, johon on tullut sisäinen vaurio ja joka vuotaa metallin läpi. Kannattaa ottaa tämä vakavasti ennen kuin koko liitos hajoaa ja aiheuttaa jotain.... Ei näytä siltä, että kierreliitos olisi vuotanut, joten jos siinä ei ole ollut mitään pesuharjaa eikä jäänyt mitään jälkiä siitä, niin todennäköisesti luvassa on ikävyyksiä, ellei asialle tehdä mitään.
Mikään vaarallinen tilanne katolla ei luultavasti olekaan.
Staffans
Kuten staffan sanoo. En por. Mikrovuoto.
Älä raaputa sitä pois, koska se voi alkaa vuotaa enemmän.
Vaihda liitos lähiaikoina, mutta se ei todennäköisesti ole kiireellinen.
Se näyttää vanhalta securex-liitokselta, joten hieman uudelleenrakentamista vaaditaan.
Älä raaputa sitä pois, koska se voi alkaa vuotaa enemmän.
Vaihda liitos lähiaikoina, mutta se ei todennäköisesti ole kiireellinen.
Se näyttää vanhalta securex-liitokselta, joten hieman uudelleenrakentamista vaaditaan.
Jäsen
· Västernorrland
· 11 696 viestiä
Ei varmaan ole ketään, joka voisi väittää, että ei ole mitään vaaraa. Vaikka kyseessä on por juuri siinä, missä se vuotaa, niin liitos voi olla syöty muilla alueilla, joissa se ei ole vielä tullut läpi. Voi olla, että se on erittäin ohut ympäriltä.......Ainoa, joka tietää sen jälkeen, on se, joka vaihtaa liitoksen.
Olen itse vaihtanut vanhoja samankaltaisia liitoksia, jotka ovat katkenneet, kun niitä on irrotettu.
Olen itse vaihtanut vanhoja samankaltaisia liitoksia, jotka ovat katkenneet, kun niitä on irrotettu.
Vuotoriskiä voimme väitellä loputtomasti perustuen erilaisiin kokemuksiimme.S Stefan1972 sanoi:Luultavasti kukaan ei voi väittää, ettei siinä ole mitään vaaraa. Vaikka juuri siinä olisi huokoskohta, mistä vuotaa, liitos voi olla syöpynyt muualtakin, vaikka se ei ole vielä puhjennutkaan. Voi olla erittäin ohut ympäriinsä........Ainoa, joka tietää sen, on se, joka vaihtaa liitoksen.
Olen itse vaihtanut vanhoja samanlaisia liitoksia, jotka ovat katkenneet, kun niitä on irrotettu.
Mutta voimme olla yhtä mieltä, että nämä mineraalikerrostumat eivät synny yhdessä yössä. Pikemminkin useiden vuosien aikana. Joten akuutti vaara ei ole.
Lainattu Humoriketjusta.

Staffans
Jäsen
· Västernorrland
· 11 696 viestiä
Ei, eivät kerrostumat, mutta liitäntä voi yhtä hyvin olla heikentynyt sisäpuolelta..........Toki se on vain huokonen, joka vuotaa, mutta se ei tarkoita, että se olisi huokonen 5mm vahvan vahingoittumattoman materiaalin läpi. Huokonen voi olla syntynyt siksi, että se on liian ohut juuri siinä kohtaa ja hivenen paksumpi muissa paikoissa, joten se ei ole vielä mennyt läpi.........
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Could it be a risk of asbest?
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Källarrenovering asbest eller ofarligt
Isolering -
Asbest golv på altan
Kan man testa om det är asbest i takpannorna?
Asbest på väggar i villa (skivor)
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur