9 276 lukukertaa ·
24 vastausta
9k lukukertaa
24 vastausta
Lämmitysvesivaraaja säiliöllä, asbestieristetty??
Huom - käytimme kertakäyttöhaalareita, maskia ja oikeaa suodatinta.
Luulen, että kastelimme sen myös vähentääksemme mahdollisia pölyjä (enimmäkseen pölykerrosta vastaan, joka on kertynyt yli 60 vuoden aikana).
Luulen, että kastelimme sen myös vähentääksemme mahdollisia pölyjä (enimmäkseen pölykerrosta vastaan, joka on kertynyt yli 60 vuoden aikana).
Lasivilla paneelin alla vain, sitten mutta ei vähäisimpänä, samanlainen pala painaa varmasti 200 kg, joten ole varovainen, se on VVB ja sisältää paljon kuparikierukoita (lähemmäs 100 kg romuhinta noin 75 kr kg), mutta se on paskamaista romuttaa se, mustaksi se menee, kaikkialla siinä huoneessa.
Ah. Tulin ajatelleeksi, että yritys on edelleen olemassa, lähetin juuri sähköpostia heille. Onpa hauska nähdä, voivatko he vastata. Melkein voisi ajatella, että heillä pitäisi olla tällainen velvollisuus, onhan se heidän tuotteensa!T tobbe9012 sanoi:
En ole koskaan nähnyt sellaista asbestin kanssa, vain lasivillaa, joka oli olemassa ennen Rockwollia ja Gullfiberia.M martinpa sanoi:
EDIT mutta voi olla olemassa putkien mutkissa, jos niissä on paperi ja sideharso.
Ah! Minulla ei ole kiire, se voi pysyä siellä kellarissa jonkin aikaa, kunnes minulla on aikaa purkaa se. Kiitos vinkistä kuparin suhteen!J jonaserik sanoi:
Nyt on kulunut 10 vuotta ja eristys muistuttaa muita saman vuosikymmenen mattoja, joita on tullut vastaan, eli lasikuitua kuten yllä mainittiin.
Oli myös hankalaa päästä siitä eroon. Lähetin sen yhdessä koksipannun kanssa. Tarvittiin pumppukärryt ja kuorma-auto. Onneksi se saatiin ulos maan tasolle.
Oli myös hankalaa päästä siitä eroon. Lähetin sen yhdessä koksipannun kanssa. Tarvittiin pumppukärryt ja kuorma-auto. Onneksi se saatiin ulos maan tasolle.
Joo, tuntuu vähän siltä kuin talo olisi rakennettu tuon ympärille! Ei saa sitä ulos mistään ovesta, joten täytyy pilkkoa se jonain sateisena päivänä.T tobbe9012 sanoi:Nyt on mennyt 10 vuotta ja eristys muistuttaa muita samalta aikakaudelta peräisin olevia mattoja, joita on tullut vastaan, eli lasikuitua, kuten aiemmin mainittiin.
Oli myös hankala päästä eroon. Lähetin sen yhdessä koxpannan kanssa. Käytössä olivat lavankuljetuslaite ja kuorma-auto. Onneksi sen sai vietyä maan tasoon.
Klikkaa tästä vastataksesi