1 869 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Lämmityspatteri ja/tai lattialämmitys?
Aion varustaa olohuoneen, joka on 38 m2, lämmityselementeillä ja/tai lattialämmityksellä tammiparketin alle. En tiedä, pitäisikö minulla olla sekä lattialämmitys että lämmityselementit?
Jos minulla on vain lämmityselementit, etsin tyylikkäitä ja kauniita elementtejä suoralla sähkölämmityksellä. Olen nähnyt Adax-merkkisiä elementtejä, mutta ne eivät ole erityisen kauniita. En tiedä, ovatko ne metallia? Tietääkö joku, onko olemassa muita merkkejä? Öljytäytteiset elementit eivät myöskään ole kauniita... Onko jollain kokemusta, ideoita tai vastaavia ehdotuksia?
Jos minulla on vain lämmityselementit, etsin tyylikkäitä ja kauniita elementtejä suoralla sähkölämmityksellä. Olen nähnyt Adax-merkkisiä elementtejä, mutta ne eivät ole erityisen kauniita. En tiedä, ovatko ne metallia? Tietääkö joku, onko olemassa muita merkkejä? Öljytäytteiset elementit eivät myöskään ole kauniita... Onko jollain kokemusta, ideoita tai vastaavia ehdotuksia?
Aiotko uusia lattiat? Yksi idea voisi olla asentaa vesikiertoinen lattialämmitys, jota käytät sähkölämmittimen avulla. Myöhemmin kun sinulla on mahdollisuus kytkeä pattereita tai lisää lattialämmitystä, voit hankkia edullisemman lämmönlähteen (esimerkiksi ilma-vesilämpöpumppu).
Enemmän investointia nyt, mutta ehkä tie ulos suorasta sähkölämmityksestä.
Enemmän investointia nyt, mutta ehkä tie ulos suorasta sähkölämmityksestä.
LK tai Uponor näkyvät usein, joten se pitäisi merkitä, että nämä ovat OK kuitenkin.
Tällä hetkellä Jula tarjoaa alennuksen ilma-vesilämpöpumpussa, jossa on mukana sähkövastus. 17 lax he haluavat siitä. Se voi olla vaihtoehto sähkökattilalle, kunhan se on niin halpa. Joka tapauksessa, jos voit pian asentaa muutaman patterin.
Merkillä "Anslut" on huono maine, joten en odottaisi tämän pumpun suorituskyvyn olevan sama kuin pumpulta, joka maksaa kolminkertaisesti.
Tällä hetkellä Jula tarjoaa alennuksen ilma-vesilämpöpumpussa, jossa on mukana sähkövastus. 17 lax he haluavat siitä. Se voi olla vaihtoehto sähkökattilalle, kunhan se on niin halpa. Joka tapauksessa, jos voit pian asentaa muutaman patterin.
Merkillä "Anslut" on huono maine, joten en odottaisi tämän pumpun suorituskyvyn olevan sama kuin pumpulta, joka maksaa kolminkertaisesti.
Klikkaa tästä vastataksesi