Tarvitsen vähän vinkkejä nyt, kun aion asentaa saman laminaattilattian seinälle sängyn taakse, jota myös laitan lattialle. IKEA-lattia.

aloitanko ylhäältä? Kipsin takana, joten pitääkö minun tehdä runko jotta voin ampua nauloja naulapyssyllä? Liimaanko myös lisäturvallisuuden vuoksi runkoihin?

Tarvitsen kaikki mahdolliset vinkit, koska en löydä paljon tietoa tästä netistä!

nukun tällä hetkellä TV-huoneessa :surprised::seenoevil: Rakennusprojekti menossa huoneessa, jossa on tikkaat, työvalo ja tyhjä seinä. Laminaattilattia, maalaamattomat seinät. Sänky makuuhuoneessa ison ikkunan edessä, josta näkyy järvimaisema ja terassi. Sängyssä on raidallinen peitto ja tyynyjä. Vaaleassa makuuhuoneessa on sänky pastellisävyisillä vuodevaatteilla ja tumma laminaattilattia. Yöpöydällä on lamppu ja kukkamaljakko.

Olisin varmaan jättänyt naulat pois ja vain liimannut...

Tuntuu helpoimmalta aloittaa alhaalta päin...

• Tykkään
Nobbe_1 ja 1 muu
  • Laddar…
Olen saanut vähän erilaisia neuvoja, kun olen puhunut muiden ihmisten kanssa, ja että voisi olla hyvä "ampua" muutamia dyckertseinään, koska lattia kiinnitetään seinään...mutta minulla ei ole aavistustakaan ja voin arvata vaikka kuinka paljon :seenoevil::crysmile:

Tuntuu, että se täytyy tehdä oikein alusta alkaen.:cool:

Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Itse olisin jättänyt naulat pois ja vain liimannut...

Tuntuu helpoimmalta aloittaa alhaalta...

P
Ampua laminaattiin harvoin toimii hyvin. Nyt ei muutenkaan ole mikään mahtava HPL Ikean lattiassa, mutta en tekisi sitä. Aloita alhaalta, yhdistä 2-3 ensimmäistä riviä alhaalla lattialla ja liimaa koko osa ylös. Sen jälkeen voit liimata yhden rivin kerrallaan.

• Tykkään
Dan_Johansson ja 1 muu
  • Laddar…
Mutta dyckertin ampuminen onnistuu yleensä melkein kaikkialla :strong::cool:

mowatom sanoi:
Laminaattiin ampuminen ei yleensä toimi hyvin. Nyt ei toki olekaan mikään huimaava HPL Ikean lattialla, mutta en tekisi sitä. Aloita alhaalta, laita 2-3 ensimmäistä riviä yhteen lattialla ja liimaa koko pala. Sitten voit liimata yhden rivin kerrallaan.

P
Nobbe_1 Nobbe_1 sanoi:
Mutta naulapistoolilla voi ampua melkein kaiken läpi :strong::cool:
Joo, mutta jos se kääntyy, ei se ole kovin tyylikästä. Jos olet huolissasi siitä, että se putoaa, voit unohtaa sen ajatuksen. Sen sijaan voi joskus katua asioiden liimaamista, koska puolet kipsiseinästä irtoaa, kun haluaa poistaa sen.

• Tykkään
Nobbe_1
  • Laddar…
Onhan se selvää, että olen huolissani, koska en ole koskaan asentanut laminaattilattiaa seinälle, ja siksi kirjoitan tänne saadakseni vinkkejä siitä, miten edetä niiden, jotka tietävät tai ovat tehneet sen aiemmin, koska netistä löytyy niin vähän tietoa tästä asiasta.

Voinko käyttää tätä, kun liimaan ylös ja kuinka paljon "sättlim" minun pitäisi levittää....:seenoevil: Riski on toki suuri, että epävarmana levitän liikaa tarpeettomasti...:oops:
Purkkiliima Pattex No More Nails, jossa on annostelukärki, vahvaa ja helppoa käyttöä varten.
mowatom sanoi:
Kyllä, mutta jos se kääntyy, se ei ole kovin siistiä. Jos olet huolissasi siitä, että se putoaa, voit unohtaa sen ajatuksen. Toisaalta joskus voi katua, että on liimannut asioita, koska kun haluat ottaa sen pois, puolet kipsiseinästä tulee mukana.
mowatom sanoi:
Kyllä, mutta jos se kääntyy, se ei ole kovin siistiä. Jos olet huolissasi siitä, että se putoaa, voit unohtaa sen ajatuksen. Toisaalta joskus voi katua, että on liimannut asioita, koska kun haluat ottaa sen pois, puolet kipsiseinästä tulee mukana.

Olin varmaan asettaa joitakin (5 ehkä) "kluttar" per rivi... Jos et aio kiinnittää hyllyjä laminaattiin, sen tarvitsee vain pitää se seinää vasten.

Edit: minulla ei ole kokemusta "no more nails" -tuotteesta, mutta yleisesti ottaen sitä on allerginen kekseliäisiin nimiin ja markkinointiin... Osta liimaa joltakin laadukkaalta merkiltä, joka sopii eri materiaaleille...

Sängyn toiselle puolelle tulee kiinnitettävä yöpöytä, joka ruuvataan seinään, mutta se ei ole kovin painava, vaan siinä on vain muutamia pienempiä hyllyjä "pilarissa".

Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Olisin varmaan laittanut muutaman (ehkä 5) "klutta" riville... Jos et aio ruuvata hyllyjä laminaattiin, sen tarvitsee vain pitää se seinää vasten..

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.