Hei, kyllä me laitoimme sen meidän byggbod 2 vuotta sitten.
Näyttää vähän kuluneelta joistain paikoista.
Aika matala laatu, mutta toimii valituissa paikoissa.

• Tykkään
Tovin
  • Laddar…
X xLnT sanoi:
Hei, joo laitoimme sen rakennuskoppiimme 2 vuotta sitten.
Näyttää hieman kuluneelta joistain kohdista.
Melko matala laatu, mutta toimii tietyissä kohdissa.
T Tovin sanoi:
Onko joku testannut Byggmaxin laminaattilattiaa? Miten se on asentaa? Kuinka kestävää se on?

[linkki]
Ehkä vähän myöhäistä tietoa. Mutta remontoisin yläaulassa, ovet makuuhuoneisiin ym. ja etsin 9 mm laminaattilattiaa. Minulla oli aiemmin Pergo yläkerrassa ja "standardi" silloin oli 9 mm.
Nykyään halvat laminaatit ovat 8 mm.

9 mm laminaatti + 2 mm alusta = 11 mm.

8 mm nyt + 3 mm alusta = 11 mm.

Joten ostin "my floor" 3 vakaa tammi Byggmaxilta. 149 kr kvm, hyvä löytö.

Olen asentanut satoja neliömetrejä lattioita, laminaatteja ym. aiemmin, joten en todellakaan ole aloittelija.

Mutta nykyään seniori, ja joskus kitsastelu vie järjen. 957 kr 6 kvm:lle.

Laminaatti riitti. MUTTA !!!!!

VAROITUS VAROITUS VAROITUS

Tämä laminaatti ei toimi, se irtoaa pitkiltä sivuilta. Lyhyelle sivulle on laitettu muovijousi niin, että se sanoo "klik" ... kyllä, mutta itse lattia ei naksahtaa ja pomppaa ulos koko ajan. MDF-kiinnike yksinkertaisesti hajoaa. Olen asentanut vain käsin ilman voimaa, vain seurannut ohjeita.

LAMINAATTILATTIA ON KATASTROFI JA SEN EI PITÄISI OLLA MYYNNISSÄ.

• Kolme erilaista MyFloor-laminaattimallia Byggmax-verkkosivun mainoksessa, joissa näkyy eri sävyisiä ja -kuvioisia laminaattipaloja.
MRLINDELL MRLINDELL sanoi:
Vähän myöhässä tietoa ehkä. Mutta rakensin uudelleen yläaulassa, ovet makuuhuoneeseen ym., ja etsin 9 mm laminaattilattiaa. Minulla oli aiemmin pergo yläkerrassa ja "standardi" oli silloin 9 mm.
Nykyään halvat laminaatit ovat 8 mm.

9 mm laminaatti + 2 mm alusta = 11 mm.

8 mm nyt + 3 mm alusta = 11 mm.

Joten ostin "my floor" 3 tukevaa Tammea Byggmaxilta. 149 kr/m2, kuin löytö.

Olen aiemmin laittanut satoja neliömetrejä lattiaa, laminaattia ym., joten en ole todellakaan aloittelija.

Mutta nykyään seniori ja joskus säästäväisyys pettää viisauden. 957 kr 6 m2:stä.

Laminaatti riitti. MUTTA !!!!!

VAROITUS VAROITUS VAROITUS

Tämä laminaatti ei toimi, se irtoaa pitkiltä sivuilta. He ovat laittaneet muovijousen lyhyelle sivulle niin, että se sanoo "klick" ... kyllä, mutta varsinainen lattia ei klikkaa ja ponnahtaa ulos koko ajan. MDF-kiinnikkeet yksinkertaisesti rikkoutuvat. Olen asentanut pelkillä käsillä, ilman voimaa, vain noudattanut ohjeita.

LAMINAATTILATTIA ON KATASTROFI EIKÄ SEN PITÄISI OLLA MYYNNISSÄ.
Olen ollut yhteydessä Byggmaxiin. He vaativat, että täytetään linkki, jossa on noin 50 tietoa, jotka eivät melkein koske lattiaa tai asennusta ollenkaan. Tunnistaudutaan pankkitunnuksilla ja saa viitenumeron/asiakasnumeron.

Olen yrittänyt ottaa yhteyttä uudelleen. Mutta Byggmax ei ole vastannut.

"He tutkivat ongelmaa ...".

Nyt lopetan ostokset Byggmaxissa. He täysin sivuuttavat valitukset.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.