Kuten kuvasta näkyy, minun on vaihdettava portinkarmit. Uusi portti pitäisi pystyä selviytymään, jos käännän kynnysreunan? Eli kynnys sisäpihalle, suojatumpaan paikkaan vedeltä ja lumelta. Kyseessä on yhteensä kolme karmia, kaksi sisäpihalle ja yksi autotalliin. Onko kenelläkään parempaa rakenteellista ratkaisuehdotusta kuin nykyinen? En halua, että ne mätänevät taas muutaman vuoden kuluttua.