D
byggmax avaa 5 min päästä! :) Laitan kuvia, kun ovet ovat valmiit.

L-Bror
Ota muutama myös rakentamisen aikana :-)

D
yes ska bli! :) Ostin 2 kappaletta 19 mm mdf:ää, joihin sahaan urat pyörösahalla. Ostin raakalautaa "kehykseksi" ja olen nyt sahannut pois pontin kaikista paloista.

Olin byggmaxissa varmasti 1 tunnin ja mietin kaikkia mahdollisia yhdistelmiä ja mikä olisi halvin/parhain. Lopulta valitsin mdf:n ja raakalauta. :)

D
mitat mdf-levyille ovat siis k: 240, l: 59,5, paksuus 1,9. kaikki cm. Aion tehdä kaksi ovea, jotka ovat 55 cm leveitä ja noin 210 cm korkeita. Sitten tulevat takorautasaranat. Mutta kuvia tulee, kun aloitan kunnolla.

Hyvä ratkaisu!

• Tykkään
L-Bror ja 1 muu
  • Laddar…
D
onko jollakulla vinkkejä, miten tehdä urat hyvin? onko se vain syvyyden säätämistä ja käydä terällä kerran saadaksesi uran? vai pitäisikö minun säätää sahan kulmaa ja ajaa kaksi kertaa, jotta saan V-muotoisen uran?

D
Puinen kapea ovi keskeneräisessä tilassa; ovessa on vaalea puurakenne ja se on vasten vaatekaappia, jossa on henkarit.
Ovi tuli erittäin tukeva, ei ehkä oikein sopinut tähän kuvioon, koska ovi on erittäin kapea. Katsotaan mitä vaimo tykkää ja miltä se näyttää kun se on maalattu valmiiksi+saranat! :)

D
Nyt pitää vain tehdä yksi lisää

• Tykkään
L-Bror
  • Laddar…
D
nyt ne ovat valmiita.
Vaaleansävyinen kaappi, jossa on mustat vetimet ja saranat. Käsityönä tehty, palaavat muistot puukäsityötunneilta.
Kaksiosaiset valkoiset puiset ovet, joissa on mustat saranat; edessä tuoli ja pinnasänky.

olen melko tyytyväinen lopputulokseen. viimeksi nikkaroin jotain puutöissä noin 10 vuotta sitten, paitsi vähän pieniä juttuja nyt talon kanssa...

• Tykkään
Peter HellqvIst ja 1 muu
  • Laddar…
Tuo onnistui todella hyvin! Peittoaa kaikki valmiit vaihtoehdot IKEA:lta jne.

• Tykkään
Kjerstin G ja 1 muu
  • Laddar…
D
kiitos kiitos :)

D danpih sanoi:
nyt ovat valmiit.
[kuva]
[kuva]

olen melko tyytyväinen lopputulokseen. viimeksi kun tein jotain puutöissä oli puukäsitöissä noin 10 vuotta sitten, lukuun ottamatta pieniä juttuja nyt talon kanssa...
Todella hienot!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.