12 442 lukukertaa ·
9 vastausta
12k lukukertaa
9 vastausta
Laatoitus puulevylle
Omituiset mitat pyöreälle pöydälle
Jos sen pitäisi olla suorakulmainen, oletan, että tarkoitat 120cm*60cm*4cm
Muuten siitä tulee ERITTÄIN paksu pöytälevy.
Ok, silloin tekisin näin;
16mm/22mm lastulevy liimattuna/ liima-ruuvattuna 13mm kipsilevyn kanssa. Sitten laatoitus.
(Tarjolla on lattialastu 16/22*600*1800)
Ennen kuin kipsi asetetaan paikalleen, tehdään runko/tukirakenne lastulevyn alle, jotta pöydänjalat voidaan kiinnittää.
Talon omistaja
· Landskrona
· 102 viestiä
Hei!
En ole pöytäasiantuntija, mutta koska pöytä tulee olemaan lämpimässä ympäristössä tai ainakin samassa lämpötilassa (toivon mukaan), luulen että pitäisi riittää, että laatat liimataan asennusliimalla (kunhan kukaan ei tanssi pöydällä). Osta lastulevy tai MDF- tai HDF-levy 22 mm. On myös erilaisia tapoja rakentaa itse pöytä.
Onnea!
/Lars
En ole pöytäasiantuntija, mutta koska pöytä tulee olemaan lämpimässä ympäristössä tai ainakin samassa lämpötilassa (toivon mukaan), luulen että pitäisi riittää, että laatat liimataan asennusliimalla (kunhan kukaan ei tanssi pöydällä). Osta lastulevy tai MDF- tai HDF-levy 22 mm. On myös erilaisia tapoja rakentaa itse pöytä.
Onnea!
/Lars
Olen tehnyt pari pöytää tällä tavalla. Silloin olen käyttänyt PL400 rakennusliimaa. Olen myös testannut kaakeli-kiinnityslaastilla, tulos oli silloin, että puulevy vääntyi kosteuden takia kaakeli-kiinnityslaastissa. Ja pöydästä tuli siten vähemmän kiva (meni roskiin yksinkertaisesti).
Klikkaa tästä vastataksesi