1 757 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Laatoitus mikrosementin päälle
Hei!
Tietääkö kukaan, voiko mikrosementin päälle kaakeloida? Suunnittelemme talon rakentamista ja olemme ajatelleet käyttää mikrosementtiä kylpyhuoneessa. Se on nyt erittäin trendikästä, mutta mietimme, jos siihen kyllästyisi myöhemmin. Olen etsinyt valmistajien sivuilta, mutta en löydä tietoa siitä.
Ystävällisin terveisin!
Tietääkö kukaan, voiko mikrosementin päälle kaakeloida? Suunnittelemme talon rakentamista ja olemme ajatelleet käyttää mikrosementtiä kylpyhuoneessa. Se on nyt erittäin trendikästä, mutta mietimme, jos siihen kyllästyisi myöhemmin. Olen etsinyt valmistajien sivuilta, mutta en löydä tietoa siitä.
Ystävällisin terveisin!
Miksi rakentaa nyt jotain, josta tiedätte jo ette halua myöhemmin, siksi että joku muu pitää sitä trendikkäänä? Kuulostaa tosi typerältä.
Rakentakaa kuten TE haluatte alusta alkaen ja älkää nähkö sitä muotiprojektina.
Rakentakaa kuten TE haluatte alusta alkaen ja älkää nähkö sitä muotiprojektina.
Kiitos! 😊Dr Benz sanoi:
Luulen, että olin hieman epäselvä viestissäni, haluamme microcementtiä ja se tulee todennäköisesti valittua joka tapauksessa. Ajattelen vain, että voisi olla taloudellisesti järkevää välttää vedeneristyksen uusimista, kun kylpyhuone kuitenkin joskus remontoidaan, vaikka se onkin kaukana tulevaisuudessa!
Kyllä, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Mutta mielestäni keskitytte väärin, jos jo mietitte, mitä tulee tapahtumaan sitten. Kun on talo, on niin paljon, mitä pitää tehdä. Joten haluaa minimoida kaiken sellaisen.L linusnilsson sanoi:
Uskon, että jos ajattelee jo tulevaisuutta, ei ole tyytyväinen tähän hetkeen.
Voitte tietenkin tehdä niin kuin haluatte, mutta yrittäkää ajatella, että talon pitäisi kestää 200 vuotta minimaalisen ylläpidolla.
Kysymykseesi liittyen uskon, että se on mahdollista, mutta annan jonkun, joka todella tietää, vastata siihen.
Onnea rakennusprojektiin. Teillä on paljon jännittävää edessä, mutta myös paljon päätettävää. 👊🏻
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 46 194 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 46 194 viestiä
Kysymys voisi olla, voiko rakentaa kylpyhuoneen, jossa on mikrosementti suoraan vedeneristeen päällä. Onko olemassa vedeneristevalmistajia, jotka hyväksyvät, että heidän kalvonsa peitetään vain mikrosementillä? Mikrosementistä tuli suosittu, koska sen voi laittaa laatoituksen päälle ja helposti saada erilaisen "look".
Jos ei ui rahassa, ei voi uusia kylpyhuonetta joka viides vuosi vain siksi, että jokin toinen tyyli on trendikäs.
Jos ei ui rahassa, ei voi uusia kylpyhuonetta joka viides vuosi vain siksi, että jokin toinen tyyli on trendikäs.
Todennäköisesti on kulunut niin pitkä aika, kun on aika tehdä remontti, että alkaa miettiä, eikö kosteussulun tekninen käyttöikä ala olla lähestymässä.
Luultavasti päätetään vaihtaa se, kun joka tapauksessa on tarkoitus panostaa kylpyhuoneremonttiin.
Siksi siitä tulee ei-kysymys.
Luultavasti päätetään vaihtaa se, kun joka tapauksessa on tarkoitus panostaa kylpyhuoneremonttiin.
Siksi siitä tulee ei-kysymys.
Lähes kaikki vesieristevalmistajat hyväksyvät sen lukuun ottamatta schönoxia, mutta se on vain siksi, että omistajalla (sika) on oma mikrosementti, joka on tietenkin hyväksytty.BirgitS sanoi:
Kysymys saattaa olla, voiko rakentaa kylpyhuoneen, jossa on mikrosementti suoraan vesieristeen päällä. Onko vesieristevalmistajia, jotka hyväksyvät foliota peitettävän pelkällä mikrosementillä?
Mikrosementistä tuli suosittua, koska sitä voi laittaa kaakelien päälle ja helposti saada erilaisen "lookin".
Jos ei kylve rahassa, ei voi uusia kylpyhuonetta joka 5. vuosi vain siksi, että joku muu tyyli trendaa.
Kiitos kaikista vastauksista 😊
Klikkaa tästä vastataksesi