Vuokraan asuntoa uudehkossa kerrostalossa. Huomasin, että naapurin asunnossa samalla pohjakerroksella 0 (jossa on kaksi rinneratkaisulla olevaa asuntoa) on maalattu betoni katossa. Olin ihmeissäni, koska minulla on valkoisilla levyillä varustettu alaslaskettu katto. Otin levyn pois, ja sen alla on raakabetoni ja metallipalkki. Onko jollakin tietoa, onko tavallista rakentaa näin asunnossa? Asunnossa on voimakas haju, jotain kemiallista. Olisin kiitollinen kaikista ajatuksista tästä.