4 154 lukukertaa ·
10 vastausta
4k lukukertaa
10 vastausta
Laasti tiilelle

Kuvan mukaan minun pitäisi rakentaa viiniteline seinään ja laatoittaa se ympärillä. Olen ostanut Golvabia-brickin, joka on melko tumma sementtipohjainen laatta. Näkyy kuvassa. Ajattelin käyttää saumaukseen muurilaastia ja kysymykseni on, voinko laittaa muurilaastia viinitelineen tiilen reunalle, jotta välttäisin suuren sävyeron näkymisen. Ajattelin asettaa viinitelineet noin 1 cm syvemmälle seinään ja laittaa 1 cm muurilaastia tiilireunoille. Uskotteko, että tämä toimii vai onko riski suuri, että muurilaasti ei tartu?
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 057 viestiä
OSB, lastulevy ja muut liikkuvat materiaalit eivät sovi laatoitettaviksi, ne tulevat lopulta putoamaan, ei ehkä ensimmäisenä vuonna, mutta putoavat kuitenkin.
Sitten sähkövammaisena näen kytkimet, jotka ovat jo nyt liian syvällä ja sitten laatat siihen päälle, se tulee näyttämään pizzerialta valetiilien ja valesähköjen kanssa.
Protte
Sitten sähkövammaisena näen kytkimet, jotka ovat jo nyt liian syvällä ja sitten laatat siihen päälle, se tulee näyttämään pizzerialta valetiilien ja valesähköjen kanssa.
Protte
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 057 viestiä
Nyt en tiedä mitään viinistä, pitäisikö sitä säilyttää lähellä kamiinaa?
Eikö se tule sitten kuumaksi?
Olen lukenut viinikaapeista foorumilla, mutta lämmittääkö viiniä?
No niin, ei minun ongelmani.
Protte
Eikö se tule sitten kuumaksi?
Olen lukenut viinikaapeista foorumilla, mutta lämmittääkö viiniä?
No niin, ei minun ongelmani.
Protte
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 057 viestiä
Lämmin limu?
Klikkaa tästä vastataksesi