Hei, olen miettinyt laajentamista, mutta se tulee kalliiksi. Joten katsoin mahdollisuutta ostaa pakettitalo ja yhdistää se olemassa olevaan? Sitten katselin taloja Pohjois-Suomessa, ne ovat todella halpoja, noin 100 neliömetriä noin 100000 kruunua, joten ajattelin, eikö voisi ostaa talon ja kuljettaa sen alas? Tiedättekö jonkin firman, joka voi hoitaa sen? ja onko joku tehnyt sen? se saattaa olla halvempaa kuin laajentaminen?

Mutta miltä se tulee näyttämään? Onko sinulla ennestään timmerhus vai mitä? Muuten se voi olla vähän outoa...

Tiedän, että useat ovat tehneet tämän, soita jollekin kuljetusyritykselle pohjoisempana maassa ja kysy, niin he voivat, jos eivät itse tee sitä, varmasti antaa sinulle vinkkejä, mihin sinun tulisi kääntyä ;)

joo minulla on vanha torppa noin 70 neliömetriä, pitäisi laajentaa tai ehkä purkaa ja rakentaa uusi, se vaikuttaa tulevan halvemmaksi?

voisit saada hirsimökkejä halvalla, joten panostaisin purkamiseen ja uuden rakentamiseen..

Joo, se on kyllä mietinnän arvoista, en usko että firman pitäisi veloittaa yli 100000 kr muutosta? silloin ollaan 200000 kr:ssä, jää paljon yli lullulille.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.