Yritän saada tasaisen seinän makuuhuoneeseen sen jälkeen, kun väliseinä on poistettu ja puoli autotallia on muutettu asuintilaksi. Nyt ulkoseinällä on reuna, jossa ero on noin 22 mm vanhan autotallin ulkoseinän (rakennettu kevytbetonista) ja vanhan asuinalueen (puiset puitteet) välillä. Tänään vanhan asuinalueen seinällä on kipsiä, kun kevytbetoni on ilman mitään päällä.
Onko vain laitettava OSB (tai plyfa) 15 mm ja sitten 6 mm kunnostuskipsi nykyisen kipsin päälle, vai pitäisikö minun ensin poistaa olemassa oleva kipsi? Seinällä nykyisen kipsin takana on jonkinlainen paneeli.