Hei. Ajattelin laajentaa osan parvekkeesta terassin ylle. Miten minun tulisi edetä, jotta välttäisin useita tukipylväitä keskellä? Onko mahdollista käyttää kaksoiskantopalkkia 45x170 hieman ennen keskikohtaa ja sitten yksi uloimmalla reunalla? Näiden kahden kantopalkin välillä on 1500mm. Lattiajuoksujen keskietäisyydeksi suunnittelin 560mm (600 kuvassa) ja ajattelin kiinnittää ne parvekeeseen parvekejalkojen avulla, ja sitten ne voivat levätä kantopalkkien päällä. Kestääkö tämä vai täytyykö minun ajatella koko suunnitelma uusiksi?