Olen poistanut paikan päällä rakennetun vaatekaapin, jossa pitkä hylly oli, ja aion korvata sen konsolilla (joko konsolilla puulla, plus lista/tuki - anteeksi, en osaa oikeita termejä ilman kuvaa).
Olin ajatellut tehdä saman vastakkaisella puolella, mutta huomasin tänään, että sillä lyhyellä sivulla on täynnä sähköä, joten en uskalla ruuvata sinne. Kuitenkaan ei ole sähköä seinässä, jossa iso konsoli on.
Kysymykseen, voinko liimata "listan" kiinni tyyliin vain Tec7:llä (punainen merkintä) plus laittaa samanlaisen listan ruuvilla takaseinään? Pysyykö se? Vai laitanko puu+konsoli (kuten ensimmäisessä kuvassa) takaseinään kulmassa (vihreä merkintä)?
Ymmärrättekö?
Olen poistanut paikan päälle rakennetun vaatekaapin, joka oli pitkän hyllytason tukena, ja aion korvata sen konsolilla (tai konsolilla puulla, plus lista/tuki - anteeksi, en osaa oikeita termejä ilman kuvaa).
[kuva]
Ajattelin tehdä samalla tavalla vastakkaisella puolella, mutta huomasin tänään, että siellä on täynnä sähköjohtoja enkä uskalla ruuvata sinne. Ei kuitenkaan ole sähköä seinässä, jossa suuri konsoli on.
Kysymys kuuluu, voinko liimata "listen" kiinni esimerkiksi pelkällä Tec7:llä (punainen merkintä) plus kiinnittää samanlainen lista ruuveilla takaseinään? Kestääkö se? Vai laittaa puu+konsoli (kuten ensimmäisessä kuvassa) takaseinään kulmaan (vihreä merkintä)?
[kuva]
Ymmärrättekö?
Tec7 on todella vahva, joten sen ei pitäisi olla ongelma. Kuitenkin valitsisin liimata kiinni konsolin listan sijaan parhaan kantavuuden takaamiseksi, jotta se ei taivu keskeltä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Kuitenkin olisin valinnut yhden tai kaksi kokoa suuremmat konsolit, joita ajattelit kiinnittää puuta vasten. Haluat, että konsoli ulottuu niin pitkälle hyllytason reunalle kuin mahdollista. Jos haluat, voit myös samalla poistaa hyllytason alla olevan puutuen. Se ei kuitenkaan täytä mitään tehtävää.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.