943 lukukertaa ·
5 vastausta
943 lukukertaa
5 vastausta
Kysymys kevytbetoni+rakennevaneri
Hei,
Pystytin harjoitusvälineeni kellarissa seinälle - huomasin sitten, että seinä ei ollut niin kova kuin olin toivonut. Se oli hieman huokoinen poratessani, ehkä kevytbetonia? En uskalla sen vuoksi käyttää tankoa harjoitteluun tekemättä sitä vähän vakaammaksi. Haluaisin kuulla, onko jollain ajatuksia seuraavasta ratkaisusta, jota olen suunnitellut:
Ajattelin ruuvata + liimata 21 mm:n rakennusvanerin, jota minulla oli kotona. Katso kuva. Sitten ajattelin kiinnikkeiden tangolle menevän sekä puuhun että kevytbetoniin.
Onko jollain spontaania ajatusta, että tämä tulee kestämään, tai vaihtoehtoisesti ei tule kestämään?
Pystytin harjoitusvälineeni kellarissa seinälle - huomasin sitten, että seinä ei ollut niin kova kuin olin toivonut. Se oli hieman huokoinen poratessani, ehkä kevytbetonia? En uskalla sen vuoksi käyttää tankoa harjoitteluun tekemättä sitä vähän vakaammaksi. Haluaisin kuulla, onko jollain ajatuksia seuraavasta ratkaisusta, jota olen suunnitellut:
Ajattelin ruuvata + liimata 21 mm:n rakennusvanerin, jota minulla oli kotona. Katso kuva. Sitten ajattelin kiinnikkeiden tangolle menevän sekä puuhun että kevytbetoniin.
Onko jollain spontaania ajatusta, että tämä tulee kestämään, tai vaihtoehtoisesti ei tule kestämään?
Kyllä siitä tulee vakaata, kun 21 mm vaneri ruuvataan ja liimataan kevytbetoniin, se jakaa paineen ja vähentää kuntolaitteesi vipuvaikutusta..:P Perrekk sanoi:Hei,
Asetin kuntolaitteeni kellarissa seinälle - huomasin silloin, että seinä ei ollut niin kova kuin olin toivonut. Se oli hieman huokoista, kun porasin, ehkä kevytbetonia? En siis uskalla käyttää tankoa harjoitteluun ilman, että teen siitä vähän vakaamman. Haluaisin kuulla, onko jollakulla mielipidettä seuraavasta ratkaisusta, jonka olen suunnitellut:
Ajattelin ruuvata + liimata 21 mm:n rakennusvanerin, joka minulla oli kotona. Katso kuva. Sitten ajattelin, että tangon kiinnikkeet ruuvataan sekä puuhun että kevytbetoniin.
Sanoisko jonkun spontaani ajatus, että tämä tulee kestämään, vaihtoehtoisesti ei kestä?
Käännä ylösalaisin kiinnittääksesi myös kattoon?
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 717 viestiä
Ei ole mitään eroa vanerilla, jos et edes pysty kiinnittämään tavallisia heloja kunnolla. Koko paketti irtoaa sen sijaan. Liima ei myöskään auta, jos seinä on huokoinen kuten kirjoitat.
Sinun täytyy käyttää kierretankoa, joka on kiinnitetty ankkurimassalla ollaksesi varma.
Sinun täytyy käyttää kierretankoa, joka on kiinnitetty ankkurimassalla ollaksesi varma.
Kiitos näkemyksistä ja erilaisista inputista. Vaikka riskinä on "tehdä uudestaan ja tehdä oikein", saatan silti kallistua siihen, että käytän ankarmassa. Ajattelin, että voisin vähän soveltaa sillä, mitä minulla oli kotona, mutta ehkä on parasta ostaa se kuitenkin.
Klikkaa tästä vastataksesi