4 157 lukukertaa ·
21 vastausta
4k lukukertaa
21 vastausta
Kylpyhuoneen seinä savupiippua vasten
U
Utsliten och utdömd
Rakennusperinteen vaalija
· 2 805 viestiä
Utsliten och utdömd
Rakennusperinteen vaalija
- 2 805 viestiä
Ihan tavallinen 13mmH Hellan10 sanoi:
Kun tarkastaja tuli paikalle, hän ei ollut varma oliko se ok, mutta hän palasi asiaan ja kirjoitti myös lausuntoon/protokollaan, että se oli sallittu, mutta tavallinen paperipinnoitettu paloturvallisuussyistä.
Laatan asentajamme halusi myös tavallisen paperipinnoitetun, koska hän sanoi, että kalvo pysyy siinä paremmin kuin märkätilakipsissä, jossa on lasikuitukangas.
Juttelin tänään nuohoojan kanssa, joka ajatteli, että meidän pitäisi tasoittaa savupiippu ja laatoittaa suoraan päälle. Kiva
Miten sitten tehdään vedeneristys tälle seinälle? Olin ajatellut käyttää folioa muualla huoneessa, mutta voiko yhdistää rulla- ja foliosuojauksen vai mikä teistä olisi fiksuinta?
Miten sitten tehdään vedeneristys tälle seinälle? Olin ajatellut käyttää folioa muualla huoneessa, mutta voiko yhdistää rulla- ja foliosuojauksen vai mikä teistä olisi fiksuinta?
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 423 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 423 viestiä
Folio kaikkialla?H Hellan10 sanoi:Puhuin tänään nuohoojan kanssa, joka ehdotti, että tasoittaisimme seinää ja laittaisimme laatat suoraan päälle. Mukavaa.
Miten silloin tehdään tämän seinän vedeneristyksen kanssa? Olin ajatellut käyttää folioo muualla huoneessa, mutta voiko yhdistää rullattavaa ja folioo vai mikä olisi teistä fiksuinta?
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 423 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 423 viestiä
Vaikka saa mennä ilman folio, se ei tarkoita, että on pakko. En oikeastaan ole se, jota pitäisi kuunnella liikaa, mutta tässä käyttäisin folioita ainoana vaihtoehtona. Mahdollisesti tarvitsee vaihtaa liimaa tai valita oikea liima, jotta se toimisi kaikkialla, se on vähän viidakko tuotteista ja vaihtoehdoistaH Hellan10 sanoi:
Niin, se ei ole täysin itsestään selvää. Kiitos neuvosta!Rickard. sanoi:
Vain koska saa ajaa ilman folio, ei tarkoita että täytyy. En ole oikeastaan se, jota sinun pitäisi kuunnella liikaa, mutta näkisin folion ainoana vaihtoehtona tässä. Mahdollisesti täytyy vaihtaa liimaa tai valita oikea liima joka toimii kaikkialla, se on vähän kuin viidakko tuotteita ja vaihtoehtoja![]()
Klikkaa tästä vastataksesi