Suunnittelemme talon ulkopuolen ehostamista ja olemme tulleet siihen tulokseen, että pidämme tummanharmaasta, jossa on puuyksityiskohtia. Nyt kysymykseeni - miksi en löydä mistään ketään, joka olisi käyttänyt painekyllästettyä puuta (tai edes käsittelemätöntä) ikkunanpielissä? Onko jotain, mitä en ole ajatellut, vai onko yksinkertaisesti niin, että ihmiset pitävät sitä rumana? Liitän kuvan siitä, miten ajattelemme etupuolen - ennen ja jälkeen. Ajatuksia ja ideoita otetaan mielellään vastaan.