Aion kiinnittää painetut 70-pylväät betonipilareihin valetuilla pylvästeräksillä. Pylväisiin, jotka ovat noin 150 cm korkeita, kiinnitetään vaakasuorat rimat suojaseinäksi.

Olen etsinyt nopeasti netistä kuumasinkittyä vaunupulttia, mikä ei vaikuta olevan helppoa löytää. Kuitenkin löysin osakierteisen kuusioruuvin Biltemasta, näyttää olevan koneruuvin kaltainen ranskalaista ruuvi. Nämä yhdessä kuumasinkittyjen pyöreiden aluslevyjen ja muttereiden kanssa pitäisi toimia.

87-0204_s.jpg

Onko kenelläkään kokemusta näistä? Muita näkemyksiä?

Viimeksi muokattu:
Mikael_L
Jos kaikki osat ovat kuumasinkittyjä, olet luultavasti noin 100% varma kotona. Itse en epäröisi kelvollisuudesta.

Oletan, että tarkoitat sitä, jota kutsutaan kuumasinkityksi, ja sen täytyy tarkoittaa = kuumasinkitty.

Miksi ei ruostumaton?

petersson79 sanoi:
Miksi ei ruostumatonta?
Koska se on niin saakelin kallista. Sitä ei varmaan myöskään tarvita...

C
Jos mahdollisesti on olemassa jokin lämpögalvanoitu lukkomutteri tai vastaava, niin olet vielä enemmän kotonasi, mutta sehän pysyy paikallaan, joten sen ei pitäisi löystyä. Ajattelin vain, ettei kukaan saa sitä päähänsä parin vuoden kuluttua.

cheetah1 sanoi:
Onko mahdollisesti jotain kuumasinkittyä lukitusaluslevyä olemassa, silloin olet vieläkin kotonasi, mutta se onhan paikallaan, joten ei sen pitäisi riskoida avautua. Ajattelin vain, ettei kukaan saa sitä päähänsä parin vuoden päästä.
Missä luulet minun löytävän sellaisia? En ole aivan varma mitä tarkoitat. Et tarkoita lukkopulttia?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.