20 630 lukukertaa ·
20 vastausta
21k lukukertaa
20 vastausta
Kuumagalvanoidut teräsputket kaiteeksi?
Jäsen
· västra götaland
· 1 017 viestiä
Tarkoitin, että ne eivät enää kilteneet jonkin ajan kuluttua, vaan suolauskerros piti puhdistaa aika ajoin, mikä ei tuskin liity materiaalin laatuun. On muuten vanhempia kaiteita kuin veneesi kaiteet, jotka ovat siistejä, ja ne ovat vielä kovemmassa ympäristössä.smurfen72 sanoi:Minulla on ruostumattomasta teräksestä valmistetut kaiteet veneessä ja ne ovat vuodelta -97 ja edelleen siistit, galvanoituna ne eivät olisi olleet. Jos valitset oikean seoksen ruostumattomasta teräksestä, ne kestävät vaikka kuinka kauan, mutta ne tulevat kalliiksi ja nyt kun Ts ei pidä niiden ulkonäöstä, ovat galvanoidut järkevämpi vaihtoehto.
Jäsen
· Blekinge
· 12 272 viestiä
Koko asia on kysymys siitä, mistä seoksesta ruostumaton on valmistettu. "Ruostumaton" vaihtelee tiskialtaitten laadusta (huono) happokestävään ja vielä parempaan. Kyseessä on tilaajan hinta ja tietämys.
Tyylikäs kaide Thomas_Blekinge 
Minkä kokoinen putki on kyseessä? Olen harkinnut joko 17 tai 21 millimetrin välillä, mutta kallistun 17 millimetrin puoleen - mielestäni se näyttää sirommalta. Tämä asennetaan sitten 70x70 painekyllästettyyn tolppaan ja päällyskiskoon.
Ruostumattomasta teräksestä puheen ollen, meillä on veneessä useita A4-ruuveja, joissa on ruosteläiskiä, mutta laitureissa on yli 20 vuotta vanhat kuumasinkityt tukirakenteet ilman merkkiäkään ruosteesta...
Minkä kokoinen putki on kyseessä? Olen harkinnut joko 17 tai 21 millimetrin välillä, mutta kallistun 17 millimetrin puoleen - mielestäni se näyttää sirommalta. Tämä asennetaan sitten 70x70 painekyllästettyyn tolppaan ja päällyskiskoon.
Ruostumattomasta teräksestä puheen ollen, meillä on veneessä useita A4-ruuveja, joissa on ruosteläiskiä, mutta laitureissa on yli 20 vuotta vanhat kuumasinkityt tukirakenteet ilman merkkiäkään ruosteesta...
Jäsen
· Blekinge
· 12 272 viestiä
Kiitos, mexi!
Ei pitäisi koskaan sekoittaa metalleja alttiisiin ympäristöihin. Tosin minulla on ruostumattomia hattumuttereita kuumasinkityssä kaiteessani, mutta pidän niitä kulutustavarana.
Ei pitäisi koskaan sekoittaa metalleja alttiisiin ympäristöihin. Tosin minulla on ruostumattomia hattumuttereita kuumasinkityssä kaiteessani, mutta pidän niitä kulutustavarana.
Hei Thomas, hieno kaide jonka olet tehnyt.T Thomas_Blekinge sanoi:
Ajattelin tehdä jotain samanlaista, mutta vaijerilla alhaalla ja paksulla teakista valmistetulla yläosalla.
Vain tolpat, jotka kiinnitetään terassin sivulle ja teakkiin.
Mitä mieltä olet, mitä kokoa minun pitäisi käyttää, haluan litteää terästä kuten sinulla noin 70x10 mm, voisiko se toimia.
Ystävällisin terveisin, Karl
Klikkaa tästä vastataksesi