Hei,

Olemme juuri käyneet katsomassa 20-luvun taloa, joka kaipaa kunnostusta. Olemme valmiita kovaan työhön ja uurastukseen, mutta näemme myös suurta potentiaalia tässä talossa. Kysymys on kuitenkin, kuinka suuri projekti todella on kyseessä.

Valitettavasti välittäjä ei voinut kertoa paljoa siitä, mitä on aiemmin tehty, mutta todennäköisesti viimeisen 30 vuoden aikana ei ole tehty paljoakaan.

Olen koonnut erittäin amatöörimäisen pöytäkirjan mahdollisista vioista ja puutteista, joita löysimme katselmuksessa (liitteenä oleva dokumentti).

Nyt mietimme, onko olemassa joku tietäväinen ja ystävällinen henkilö, joka voisi ajatella vilkaista tätä ja antaa palautetta kommenteilla!

Miksi et palkkaisi katsastusmiestä?

Sinun täytyy tehdä kaikki uudelleen, perusta, seinät, katto, avlopp jne.
Katto ensin, sitten kun teet salaojituksen, niin järjestät samalla avloppijärjestelmän kun kerran kaivatte.
Spontaanisti tämä tuntuu uskomattoman suurelta työmäärältä, mitä talo maksaa ja mikä on budjettinne remontille?

Laske aivan kuten Andy78 sanoo, että kaikki täytyy korjata. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tehdä kerralla. Aloita kuitenkin mössan kanssa ja hoida loput talon ja mukavuuden vaatimassa järjestyksessä... Varaa vähintään 5 vuotta remontointiin, jos ette ole rikkaista rikkain ja palkkaa kaikki töitä. Voi tulla todella hieno!

Totta kai meidän täytyy kutsua sinne tarkastaja, jos etenemme niin pitkälle prosessissa.

Talon lähtöhinta on noin miljoona alle alueen muiden huviloiden, mutta siellä on huomattavasti enemmän tehtävää. Suunnitelmamme on tehdä hyvin paljon itse, meillä on hyvät kontaktit myös sähkö- ja vvs-alalla.

Kehitä mielellään, mitä tarkoitat sillä, että seinät, katot, viemärit ja perustukset täytyy tehdä uudelleen?

Jos katoissa ei ole mitään vikaa, eikö niitä tarvitse tehdä uudelleen, riittää ehkä katon kunnostaminen? Minulle on eroa tehdä uudelleen ja kunnostaa?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.