Lämmitin kaakeliuunin ensimmäistä kertaa kauden aikana tässä taannoin... Sitähän ei olisi pitänyt tehdä.
Näyttää siltä, että hormi on tukossa, joten kaikki savu tunkeutui sisään toisessa kerroksessa olevan puulieden kautta. Kivaa, kivaa. Valitettavasti kesti pari tuntia ennen kuin huomasin sen, joten nyt yläkerta haisee vain savulle.
Parin päivän tuuletuksen jälkeen tilanne ei ole tietenkään parempi, ja harkitsen nyt Biozone Powerzonen vuokraamista ja koko yläkerran puhdistamista.
Onko jollakulla kokemuksia siitä? Cramo vuokraa sen muutamalla sadalla päivässä.
...ja sitten minun täytyy varmaan kiivetä katolle katsomaan, mitä ihmettä savupiipulle on tapahtunut...
