26 085 lukukertaa ·
19 vastausta
26k lukukertaa
19 vastausta
Kunnostaa portaat!
elof: Joten olet myös verhonnut sen osan, mikä se nyt onkaan, "alapuolella" askelnokkaa?
Samaan materiaalin kuin itse "askelma" vai jotain muuta?
Miten sait aikaan urituksen askelnokalle? Tyylikästä muuten!
Itse aion varmaan laittaa messinkilistan askelnokaksi. Tarkistan vähän ensin, mitä on saatavilla.....
Samaan materiaalin kuin itse "askelma" vai jotain muuta?
Miten sait aikaan urituksen askelnokalle? Tyylikästä muuten!
Itse aion varmaan laittaa messinkilistan askelnokaksi. Tarkistan vähän ensin, mitä on saatavilla.....
Kyllä, askelmat on päällystetty ihan samalla, aluksi pelkäsin, että siitä tulisi liikaa tammea, mutta niin ei käynyt lainkaan! Ehkä pitäisi mainita, että portaat ja ympäröivä lattia olivat aiemmin peitetty tummanvihreä-ruskea-oranssilla kokolattiamatolla, jossa oli syksylehti-kuvioitaPoggan sanoi:elof: Joten olet myös päällystänyt sen osan, mikä sen nimi nyt onkaan, "trappnosen" alaosa?
Sillä samalla materiaalilla kuin itse "askelma" vai jollain muulla? Miten sait aikaan urituksen trappnoselle? Hienoa muuten!
Itse ajattelin laittaa messinkilistan trappnosen kohdalle. Katselen vielä, mitä on saatavilla...
Urituksen tein sirkkelillä... aluksi ajattelin jyrsiä sen, mutta huomasin, että lattian pontti oli juuri saman paksuinen kuin sahanterä, joten yksi leikkaus takaosassa oli täydellinen.
Hyvä saha on varmasti yksi tärkeimmistä asioista tällaisessa työssä. Jos askelmissa on lohkeamia, ne eivät näytä ollenkaan hyvältä
Ok, en omistan suoraan mitään työkaluja tällaisiin töihin. :-/
Joten siitä tulee messinkilista luulisin....
Aion varmaan maalata nousulaudat sekä "muun" osan portaista, eli kaiken muun paitsi varsinaiset askelmat. Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan. :
Joten siitä tulee messinkilista luulisin....
Aion varmaan maalata nousulaudat sekä "muun" osan portaista, eli kaiken muun paitsi varsinaiset askelmat. Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan. :
Klikkaa tästä vastataksesi