Hei!
Rakennamme autokatosta varastolla, ja olemme nyt alkaneet lähestyä varaston sisustamisen loppuvaihetta.

Erityisesti yhdessä nurkassa on hieman kosteaa alhaalla betonilaatan (eristetty) kohdalla, erityisesti siellä, missä laatta kohtaa alustan huopaa, mutta myös alusta on siellä hieman kosteampi. Olen ymmärtänyt, että meidän täytyy kuivata se ennen eristämistä jne., mutta nyt se on tiiviisti kiinni, joten ilma ei kierrä kovin hyvin. Käytämme nyt hieman tavallista tuuletinta, mutta harkitsemme rakennuslämmittimen/lämpöpuhaltimen käyttöä. Mitä mieltä olette? Pitäisikö minun tehdä jotain muuta?

Edellytykset: laatta eristetty 200 mm solumuovilla. Ulkoa sisään päin: käänteinen ponttilaudoitus, koolaus (ilmaväli), ulkokipsilevy, 145 runko. Edelleen lisätään 45 runko, eristetään, muovitetaan, ja lopuksi päälle tulee OSB-levy ja kipsi. 145+220 eristys katossa. Aikomuksena on, että varasto on lämmitetty.
 
  • Puinen runko ja betonilattia varastossa, jossa on kosteusongelma.
  • Kuva puisesta kulmasta betonilattian päällä; betoni on hieman kostea syyli- ja puulevyn rajalla.
  • Kuva nurkasta, jossa puinen seinä ja lattia kohtaavat betonilaatan. Puun pinta on kostea, erityisesti nurkassa laattaa vasten.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.