En osaa tulkita mistä väliseinät koostuvat, onko ne pelkästään betonia vai onko siellä myös kipsilevyjä. piirustukset ovat vuodelta 1971 kerrostalolle.
En osaan tulkita, mistä erottavat seinät koostuvat, onko se vain betonia vai onko myös kipsilevyjä.
piirustukset ovat vuodelta 1971 kerrostalolle.
[kuva]
Eikö sinulla ole teknisiä kuvauksia? Niissä on yleensä yksityiskohtaisempaa tietoa.
Miten tämä liittyy äänieristykseen edelliseen kysymykseesi siitä, onko seinillä kipsiä?
Voi remontoida kuten haluaa, parantaa ja uudistaa joitakin osia ilman, että tekee kaiken uudestaan. Mutta mitä erityisesti tulee vuokrataloihin ja vuokrankorotuksiin, niin tämä tuskin on paras foorumi, koska täällä on lähinnä ihmisiä, jotka omistavat asuntonsa. Vuokralaisyhdistys tietää luultavasti paremmin.
En osaa tulkita, mistä erottavat seinät koostuvat, onko se vain betonia vai onko siellä myös kipsilevyjä. piirustukset ovat vuodelta 1971 kerrostalolle. [kuva]
Kaikki seinät, joiden paksuus on 150, ovat betonia. Myös ne, joissa on ympyröitä.