Hei! Minulla on vanhempi latoa/talo tai miksi sitä voisi kutsua, jossa voisin vähän ruuvata autoa jne.
Seinät ovat kunnolla rakennetut ja tiiviit, mutta eivät ole tällä hetkellä eristettyjä. Lattia on tällä hetkellä tallottua maata, mutta se muuttuu ajan myötä.
Mutta "iso" ongelma, joka minulla on, on tila lattian ja seinien välillä, noin 20 cm avoin rako. Tämä täytyy tietenkin korjata ennen kuin voin edes ajatella muuta eristystä :p

Miten voisin tehdä tämän parhaiten ja mieluiten edullisimmin? En aio olla siellä vuorokauden ympäri, haluan vain voida lämmittää hieman kun olen siellä ja että se olisi vedoton.
Liitteenä on paint-kuva, joten ehkä joku ymmärtää helpommin.

29pw3ra.jpg

Mene lähimpään rakennustyömaahan ja kysy, onko heillä formplyfa, jota he eivät enää tarvitse, vain leikata 30 cm kaistaleiksi ja kiinnittää, ne kestävät hyvin kosteutta! Tai osta uusia, mutta ne eivät ole kovin kauniita, tai käytä vaakasuoria, uritettuja ulkopaneelilautoja, öljyä alareuna ja maalaa samalla värillä kuin "ladan".

Hieman haastavampaa ja lisätyötä, lecablock, sora alle ja kiinnitä ne toisiinsa niiteillä, ohuet riittävät, siistiä mutta hieman kallista!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.