H Hallerudsbo sanoi:
Hyvä vastaus.
Mutta tiivistä millä haluat, varmasti hyvä tulee.
Selitä vain miten yleensä tehdään.
Ja trukkeja ei yleensä rakenneta sisään.
Niin mutta nyt ei olla yleensä tehty niin meidän autotallissamme. Se oli aiemmin autokatos.

R RiKr sanoi:
Miten tämä auttaa TS:ää?

Kipsilevy asennetaan ehdotuksen mukaan pienellä välyksellä betonia vasten
Ok, eli suunnilleen samalla korkeudella kuin paneeli on nyt?

Miten teen sitten kun laitan klinkkerit lattialistaksi? Pitäisikö minun vain painaa se paikoilleen saumausaineella vai täytyykö minun täyttää alaosan rako jollain?

H
Klinkkeri ja saumaus ovat hyviä

R RiKr sanoi:
Miten tämä auttaa TS?
Halusin vain tuoda esiin ongelman ja kuinka se monissa tapauksissa ratkaistaan. Jos käytetään kipsiä, jätä se hieman irti lattiasta.

Jos portin ja lattian väliin vuotaa vettä, valaa sinne kostea betonipasta, laita muovikalvo päälle, sulje portti ja anna olla paikallaan 2 vuorokautta tähän aikaan vuodesta. Avaa portti ja poista muovikalvo. Valmista. Tämä ei tietenkään toimi, jos on pakkasta.

L leifa.k sanoi:
Onko se tiivistämätön ja vuotaa sisään autotallin oven pohjan ja laatan välistä? Valmista siltä osin märkä betonipasta, levitä muovikansi päälle, sulje ovi, anna olla paikallaan 2 päivää tähän aikaan vuodesta. Avaa ovi ja poista muovi. Valmis. Tämä ei tietenkään toimi, jos on pakkasta.
Mitä tarkoitat sillä mitä tämä menetelmä tarjoaa? Eikö siinä ole vain huokoista betonia päällä tai miksi minun pitäisi valaa näin?

H Hallerudsbo sanoi:
Klinkkeri ja tiiviste sopivat hyvin
Niin vai mitä? Sisäpuolella klinkkeri ja tiiviste sopivat hyvin. Mutta pitäisikö minun myös täyttää tiivisteellä, joka peittää lattian/maan reunaa pitkin kulkevan "kanavan" ja joka tulee ulkopuolelta?

A Advert sanoi:
Mitä tarkoitat, että se pitäisi antaa? Eikö siinä vain ole huokoista betonia vai miksi minun pitäisi valaa tällä tavalla?
Voit valaa tällä tavalla saadaksesi autotallin oven tiiviiksi laattaa vasten. Ovi-istuimen alla oleva lista muotoutuu "vetiseen" betoniin, jonka olet sekoittanut. Muovikalvo on tarkoitettu estämään "sementtitahroja" oven alla olevaan listaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.