kimf
Aion asettaa kattolistan viikonloppuna (tai oikeastaan ​​stukkia).

Mutta keittiössä on tämä vähän hankala paikka otettava huomioon
Keittiön kaapin vieressä oleva kulma, missä katto ja seinä kohtaavat. Katon rajassa erottuu kaapin reuna, noin 1 cm ulkoneva lista. Valkoinen katto ja seinän yläreuna keittiössä, jossa listan asennusta suunnitellaan peittämään kaapin yläosan epätasaisuus. Keittiön kaappien yläosa, jossa näkyy valkoinen seinä, kattolista ja kaapin ovet mustilla kahvoilla, ja haastava kulmaus takalistalle. Nurkkakuva, jossa kattolista kohtaamassa seinän. Ongelma: peitelevy ulkonee 1 cm. Mahdolliset ratkaisut: listan leikkaus tai kiertäminen.

Mitä olisitte tehneet kulmassa, kuten kuvat yksi ja kaksi näyttävät?
Minulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko leikata lista niin, että se ottaa peitesivun, joka ulottuu (yli 1cm).
Vaihtoehtoisesti kiertää peitesivun ympäri. Tämä on vähän hankalampaa, mutta onnistuu toki.
Mikä teidän mielestä näyttäisi parhaalta?

Sitten kuvissa kaksi ja kolme, samanlainen ongelma peitesivun toisella puolella, jossa se kohtaa seinän. Joten periaatteessa sama ongelma, mutta täällä se ei ole ulkokulma, ja syvyysero on vain muutama millimetri.
Tässä ajattelen, että voisi joko. Asettaa kattolista ne millimetrit ulos, niin ne ovat samalla tasolla seinäpalasen kanssa, ja sitten antaa sauman peittää raon.
Vaihtoehtoisesti leikata erittäin kapea pala ja mennä ulkokulma -> kapea pala -> sisäkulma.
Taas, mikä näyttäisi parhaalta?

Näin stuckatur kiertää. Se ulottuu 5cm seinästä ja katosta
Taklist_Axxent_CX123_CX124.jpg

Olin asettanut välipalapalan samalle korkeudelle kuin ulkonevan suojalevyn ja antanut listan jäädä ulkopuolelle.

kimf
Niin, ei huono idea, mutta nyt en tiedä, tuliko se niin selvästi esille. Mutta nämä sivut ovat kaksi puolta samasta kansisivusta, joten siinä on liitos, joka ei täsmää muutamalla millimetrillä vasemmalla puolella, ja toinen liitos kansisivun kanssa, joka työntyy oikealle.

mittaan, kun pääsen kotiin, nähdäkseni, onko minulla tai saanko helposti kiilapalan, joka sopii siihen. Minulla ei ole klyv, joten en voi valmistaa sitä itse.

Stukkolista muuttuu vain hölmöksi kaapin ulkopuolella. Pitäisi erottaa seinä ja puusepäntyöt. Anna stukkolistan loppua terävästi, kun se kohtaa kaapin oikean sivun ja kun se kohtaa sopivankokoisen palan vasemmalla puolella. Sopivan palan reunat tarvitsevat peittämistä smyygilistalla, mutta ei välttämättä kaapin etu- ja sivupinnat.

• Tykkään
kimf ja 3 muuta
  • Laddar…
kimf
J justusandersson sanoi:
Stuckolista näyttää vain typerältä kaappiyksikön ulkopuolella. Tulisi erottaa seinä ja puutyöt. Anna stuckolistan loppua suoraan, kun se kohtaa kaapin oikean sivun ja kun se kohtaa peiteosan vasemmalla puolella. Peiteosan reunat tarvitsevat peittämistä smyygilistalla, mutta ei välttämättä kaapin etuosa ja sivu.
Kyllä, olet oikeassa tässä kuitenkin.
Minulla on kruunulistat keittiökaapeille, mutta en usko, että siirtymä näiden ja stuckaturen välillä olisi hyvä, koska seinä kohtaa kaapin etuosan vasemmalla puolella.
Aion katsoa sitä illalla. Minulla on maalari, joka aikoo maalata katon tällä viikolla, ehkä vain antaa hänen laittaa pehmeää tiivistettä sinne tai vaihtoehtoisesti smyygilistan.

Oikealla peiteosasta on itse keittiöosa, siellä tulee olemaan täyskalaus, joten ei tule stuckaturia sinne, vain pehmeää tiivistettä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.