Hei!
Onko joku, joka tietää, kuinka syvälle lämmitysputket on valettu betoniin? Laitan uusia väliseiniä teräsprofiileista kellariin ja ne täytyy kiinnittää lattiaan. Lämmitysputket kulkevat mitä todennäköisimmin juuri siellä, missä minun täytyy kiinnittää seinä. Talo on LB-talo vuodelta 1970, ja huone on "harrastushuone" kellarissa. Tässä huoneessa (ja viereisessä huoneessa) on kaksijohtojärjestelmä, mitä ei ole muualla talossa. En haluaisi laittaa seinää "sisäpuolelle" siellä, missä uskon putkien olevan, koska tämä vie paljon tilaa. Onko jollain aavistusta?

O
Et voi liimata?

Teräksiset kipsilevyrangat seisovat platonmatan päällä, joten minun on kiinnitettävä seinä naulatulpilla.

Arvaan, että ne eivät ole tarpeeksi syvällä.....sammuta lämmitys kokonaan, jotta tulee kylmä....vuokraa/lainaa lämpökamera ja sitten täysin lämpö päälle, niin voit piirtää, missä putket kulkevat....

Enk Projektet sanoi:
Arvaan, että ne eivät ole tarpeeksi syvällä.....Sammuta lämpö kokonaan, jotta tulee kylmä....vuokraa/lainaa lämpökamera ja sitten laita täysi lämpö päälle, niin voit piirtää, mihin putket menevät....
Voin todistaa, että tämä toimii erinomaisesti. Tein juuri näin itse, kun etsin lämpöputkia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.