Mietin, onko olemassa mitään ohuempaa vaihtoehtoa kulmalle, jos haluaa suojata kipsikulmat kolhuilta. Mielestäni kulmaprofiilit ovat liian paksuja.

//Mala
 
puhutko nyt sellaisista profiileista, joita tasoitat sisään vai? Ohuempia kuin se on vaikea löytää..
 
zankan sanoi:
Puhutko nyt sellaisista profiileista, jotka tasoitat vai? Ohuempia on vaikea löytää..
Joo, vähän niin kuin. Epäilinkin, että se olisi vaikeaa.
 
Swe_Mala sanoi:
Mietin, onko olemassa ohuempaa vaihtoehtoa kulmille, jos haluaa suojata kipsikulmat iskuilta. Mielestäni kulmaprofiilit ovat liian paksut.

//Mala
Määrittele paksut. Teräs on enintään 0,5 mm paksua. Pullistuma aivan kulmassa on hieman enemmän, mutta tarpeellinen, jotta voi levittää muutama millimetri kittiä.

Jos mielestäsi se on liian paksu, voit tehdä uran kipsiin ja upottaa.

Edit: Kielivirhe.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.